Hi dames, De titel zegt het al.. Mijn buik lijkt opeens een enorm stuk gezakt te zijn. Krijg van meerdere mensen ook opeens commentaar dat mijn buik ineens lager zit dan eerst. Heb ook regelmatig een enorme druk op mijn onderkant zeg maar. Had vorige week ook veel steken "down under". Bij mijn eerste waren dit allemaal tekenen dat hij indaalde. Maar dat kan nu toch nog helemaal niet? Ik bedoel, in principe kan alles, maar is het niet een beetje onwaarschijnlijk dat je tweede kindje al voor de 30 weken indaalt? Of weet iemand waardoor je buik nog meer opeens veel lager kan zitten? De druk van onderen zou dan eventueel nog te verklaren zijn door teveel belasting /teveel gedaan. Maar die lagr buik....?
Kan het niet zijn dat de baby gedraaid is? Heb het sinds een paar dagen ook maandag een echo dus ben heel benieuwd hier 26 weken zwanger van een tweeling.. Ik lees ook even mee
Bij mij lag baby dwars als de buik zo inzakte... Maar indalen, waarom niet? Je hoort vaak dat een tweede kindje indaalt, weer losgaat, opnieuw indaalt ... Ze hebben meer ruimte en maken daar vaak ook gebruik van .
Hmm apart. Misschien klopt het dan toch wel. Volgende week woensdag heb ik weer controle. Ben benieuwd. Hij ligt nu niet dwars, dat ziet er heel anders uit. Dwars is wel een van zijn favoriete houdingen