Hoe deden/doen jullie dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gewoonmama, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ehm tja, die van mij heeft afgelopen vrijdag d'r eerste Halloweentocht meegewandeld. Dat heb je met 2 oudere kinderen. Gewoon lekker in de wagen. Ook boodschappen, dansles, zwemles, uiteraard naar school etc. We zijn ook al een weekje op vakantie geweest. Ok, er is nog geen oppas aan te pas gekomen, al gaat dat binnenkort ook wel gebeuren ivm een etentje. Maar slapen doet ze ook in de wagen of in een campingbedje.
    Ik heb juist een beetje spijt van de rrr-en die ik bij de eerste zo strak volgde. Ik kon nooit een dagje weg, want meneer sliep alleen maar in z'n bed. En das knap lastig tot 3,5 jaar.

Maar goed, TS, ik zou je mening gewoon geven als ze advies vraagt. Bijv. 'Ik denk dat X. baat zou kunnen hebben bij meer rust. En daar dan bij blijven. Vraagt ze het nog een keer, kan je zeggen dat ze weet hoe je erover denkt.

2. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ieder zn eigen toch? Mijn oudste dochter moet ook naar school, speelafspraken, straks zwemles en gym e.d dus met 2 weken werd onze jongste daar ook naartoe gesleept. En ja, ik wil ook nu ik een baby heb wel eens winkelen, dan gaat hij gewoon mee. Maar daarnaast probeer ik wel rust en regelmaat te creëren :) Alles een beetje in balans zeg maar: sommige dingen moeten gewoon doorgaan en andere dingen laten we, zoals s' avonds tot laat naar vrienden/uitgaan etc. Ik ben namelijk wel van mening dat zo'n jonge baby gewoon in het bijzijn van de ouders moet slapen en niet ergens anders ondergebracht ("dumpen" klinkt zo naar) moet worden.

Komt bij dat ik mn baby ook aan niemand anders toe vertrouw :p Op mn man na dan... Op de leeftijd sliep de onze overigens ook alleen op mijn arm of buik, dus logeren zou dan waarschijnlijk ook eindigen in een groot drama.

Deel Deze Pagina