Ik heb er helemaal niet aan gedacht het op een bijzondere manier te vertellen! We hebben gewoon de (schoon)ouders gebeld na de echo en het toen verteld, en het verder ook her en der wat verteld aan mensen. Daarna is het gewoon verder verspreid
Ik heb wel wat leuke ideetjes weer op gedaan na het lezen van jullie nieuwe reacties!! Taart met roze of blauw en zo vertellen wat het word!! En misschien een shirt aan ofzo met Jongen/Meisje erop!? Ben benieuwd wat het uiteindelijk word, de manier van vertellen!
Of je doet het zoals die gekke Amerikanen: een Gender reveal Party, kijk maar eens op youtube... Gender Reveal Party - YouTube of vind je dat een beetje "over the top"?
heb trouwens zelf nog geen idee hoe en of we het gaan vertellen. of we er dan weer een "groot" ding van gaan maken, of gewoon op facebook pleuren
Bij ons was de Gender Revail party echt geslaagd, en iedereen vond het heel orgineel. onze zwangerschap hadden we door middel van een mini laptopchocolade bekend gemaakt. |Op de venster hadden we de echoprintje geplakt met de tekst "binnenkort mogen jullie me op schoot nemen" en de toetsenbord was van chocolade en daarvan heeft iedereen een stukje gekregen
Bij ons waren mijn schoonouders bij de echo toen het geslacht bekend werd en we hadden mijn eigen ouders via Skype gebeld (met mijn mans Iphone), dus die konden ook mee kijken met de echo en "live" horen dat het een meisje wordt. Wij wonen in het buitenland en kunnen heel veel momenten helaas alleen maar via de telefoon of Skype delen. Gelukkig zijn mijn ouders volgende maand hier en dan mogen die mee met de 20 weken echo. Verder hebben we na de echo wat smsjes verstuurd en het toen op Facebook gezet.
aleen wij 2en weten het, ze wachten maar tot de kleine is geboren haha, is toch ook een veel leukere verassing!
ik zag laatst bij cake boss voor een babyshower moest hij een taart voor de ouders maken. hun kregen de echo in een verzegelde envelop van het echo buro en in die kleur hebben ze de binnenkant van de taart gemaakt en de buitenkant gewoon normaal bekleed dat ze het konden zien zodra ze pas een stuk taart pakte erg leuk idee vond ik zelf