Tja ik weet het het is een beetje rare vraag, maar ik kan hem niet anders formuleren.... Word je na de bevalling weer net zo uuuhh strak? Hoor van sommige mannelijke collega's dat dat namelijk een stuk minder is, en dat zou ik toch wel zonde vinden. Zowel voor mijn man en ik, we hebben een prima sexleven en ik zou er ook niets aan willen veranderen....... Wie heeft het antwoord??? hihihi
Wat bedoel je met straks.. Je lijf of je "muts".. Tsja.. het maakt ook niet uit wat je bedoeld, je krijgt nou eenmaal een kindje en dan veranderd er gewoon wat aan je lichaam. Hoe "ongeschonden" je eruit zal komen is nog maar de vraag.. En mijn man vind het ook anders aanvoelen, maar vind ik zelf ook, maar de sex is nog even lekker! Ik zou er niet bij stilstaan meid, dit is nou echt iets waar je helemaal niets aan kunt doen!
Hahahaha Voor alle duidelijkheid ik bedoel inderdaad mn muts!!!! maak me ook niet te veel zorgen, maar ja....
nou ben 2 keer ingeknipt en de 2e keer was mijn zoon 4300 gram en zat klem met z'n schouders. Behoorlijke zoon dus En ben nog steeds de oude van ondere want manlief zegt geen verschil te merken Dus dat zit wel goed haha
hahaha meid, je "muts" blijft gewoon hetzelfde hoor, als je nu zeg maar "auw" zegt zeg je dat straks ook nog hoor... en wat de rest van je lichaam betreft dat is denk ik bij vele verschillend, ik kon direct mijn gewone kleren weer aan met zelfs wat extra ruimte, maar er zijn er genoeg die zich eerst in het zweet moeten werken voor ze weer hun eigen kleren aankunnen.... dusse geen paniek meid...
hihi, leuke vraag! Ik heb al 3 kids en gewoon nog net zo strak als voor mijn bevallingen! Vlak na de bevalling juist nog strakker. je moet wel je spieren een beetje trainen (klinkt raar maar werkt wel )
je hoort /leest toch ook wel dat bv sterren juist n keizersnee willen om t zaakje strak te houden!gelukkig is dit voor n geneacoloog geen argument om voor je over te gaan op n keizersnee,omdat manlief dit prettiger vind!overal is achteraf wel n oplossing voor zeg ik maar,maar echt voorkomen ervaart iedereen op zn eigen manier,toch? liefs sam
Volgens mij doen ze bij zwangerschapsgym na de bevalling toch ook nog oefeningen om de spieren vanonder weer in vorm te krijgen? Wel niet onder dat motto, maar het gebeurt wel. Misschien een idee om dat te gaan doen, de meeste cursussen gaan na de bevalling nog door om in vorm te komen begreep ik. En nou ja mocht je muts niet zo 'strak' meer zijn, dan moet hij dat maar voor lief nemen hoor, je hebt toch zijn kindje gekregen?