tuitbeker?

Discussie in 'Voeding' gestart door , 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoe lieten jullie de kids wennen aan een tuitbeker.. danisha moet er niks van hebben en na 2 pogingen wil ze ook niet meer proberen...

iemand tips?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin ook niet. Hij wilde uit iets drinken waar wij ook uit dronken. Dus ik deed alsof ik uit n beker dronk en vroeg ik of Justin ook wilde. Tuurlijk.. haha en zodoende geen tuitbeker hier maar n gewone beker. ;)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wilden ze hier ook niet. Gewone beker ging wel meteen goed en een rietje ook.

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Nou Fenja wil geen tuitbeker(stomme beker), geen rietjesbeker(snapt ze niet), geen gewone beker (paar slokjes), ze wil alleen haar oude vertrouwde fles!
    Ik vraag me af of ik haar ooit van die fles af ga krijgen.
    Ik bied iedere keer de gewone beker aan bij het eten en anti-lek (zachte speen) einde van de middag. Maar deze dame wil nog niet meewerken.

5. Niet meer actief

nee danisha ook niet ;)

Ik denk dat ik de sapjes uit een gewoon bekertje ga proberen te geven en dan de melk gewoon uit de fles..

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier werkt de nuby met het zachte rietje heel goed! ze snapte 'm gelukkig meteen! maarre ik zie het verschil met een fles eigenlijk niet zo duidelijk, of je nu zuigt aan een speen of aan een zacht rietje

beker met neusuitsparing gebruik ik ook, als ik m vasthou drinkt ze daar ook goed uit. maar zelf doen, dat gaat nog niet hoor!

we moeten gewoon nog een beetje geduld hebben denk ik!

Deel Deze Pagina