Gillen en krijsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik moet ff iets kwijt. Anouk heeft sinds vrijdag haar stem ontdekt. Ze krijst, gilt en brabbelt de hele dag. Het is aan de ene kant ontzettend lief, maar aan de andere kant kan je elkaar bijna niet verstaan als mevrouw bezig is. Ook als ze 's avonds na de laatste fles naar bed gaat kan ze dit echt een uur vol houden. Hierdoor valt ze dan meestal pas rond half 9 in slaap om vervolgens rond 6 uur, half 7 weer gezellig verder te gaan waar ze was gebleven. Ik vind het wel heel erg grappig om haar echt te zien genieten van de geluiden die ze maakt. :D

Liefs,
    Duveldraakje

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahahaha wat n aapje toch! Heerlijk hè als ze 'zichzelf' qua stemgeluid ontdekken.. Soms wat minder als ze s morgens vroeg al zo luidruchtig beginnen. ;)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi Louise ligt nu ook als een gillende keukenmeid in de box, ik moet wel ontzettend lachen maar zij doet het niet als ze naar bed gaat en wij moeten haar sochtends echt wakker maken, anders is het zo half 10 voordat ze zelf wakker wordt hihi dus wat dat betreft heb ik geluk.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Robin kan ook zo gillen, het begint zacht en gaat dan steeds harder tot je trommelvliezen er van trillen. Meestal als ze in bed ligt, maar soms ook in de wandelwagen in de supermarkt. Mensen kijken af en toe best vreemd, omdat ze zo hard gilt :oops: , maar ja, ik kan er wel om lachen :) !

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Yep, hier nog een! De mijne gilt echt zo hard! Gister nog, zaten we met haar in de V&D, nou iedereen om ons heen zat te kijken hoor.. Schaam schaam.. Maar ook zoooo lief!
    Ik "gil" soms terug, dan lig ik helemaal in een deuk om haar reactie. Of ze doet dan haar handje in haar mond en glimlacht breeduit (smelt...) alsof ze verlegen van me wordt, of ze ligt dan weer helemaal in een deuk en gaat nog hoger gillen..

En de laatste dagen is er gegrom bijgekomen. Eerst een gil, dan een grom erachteraan..

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hier ook eentje die heel de dag keihard aan het gillen is, en als meneertje zijn zin niet krijgt nou....alsof hij mishandeld wordt! ik negeer het maar gewoon als ik weet dat er niks is. Ik hoop dat het snel voorbij is.

7. Ik vind het niet erg hoor! Wel lief! We hebben pas geleden zo'n rugzak gekocht waar hij in kan als we gaan wandelen. Die (en nog een paar andere modellen) moest natuurlijk eerst gepast worden bij BeverZwerfsport met Vinnie erin! Hij vond het geweldig en gillen! We hadden veel bekijks.

Greetz,

Ellis

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ooohhh hou maar op hier doet hij het al vanaf een maand of 4!

Gek word je er af en toe van!
    Soms als de mensen voorbij lopen , zie ik ze al kijken alsof ik mijnkind mishandel :(

hihih maar het is wel erg schetig maar je kan er soms echt gek van worden

9. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    noi ik vind het dus alles behalve schetig want hij probeert ons gewoon uit. Als mijn kind keihard gaat gillen omdat hij iets niet kan pakken vind ik dat best vervelend, vooral omdat hij zo hard gilt.

Deel Deze Pagina