Dag meiden! Sinds een ruime 2 maanden ben ik gestopt met de pil. Eigenlijk al een week nadat ik gestopt ben met de pil heeft mijn cyclus zich gelijk weer helemaal opgepakt. Voor de pil had ik altijd een cyclus van 30 dagen en dat heb ik nu ook weer. Heb mijn ovulatie vorige maand gemeten met ovulatietesten. Maar omdat ik dat te duur vind ben ik sinds 3 weken bezig met temperaturen. Zoals je kan zien op mijn kaartje heb ik van 12 november tot ongeveer 16 november mijn menstruatie gehad. Volgens mijn ovulatie app op mijn telefoon zou ik op 28 november mijn ovulatie gehad moeten hebben. Echter sinds 3 dagen nu heb ik een temperatuursdip. Denk zelf niet dat dat mijn eisprong is aangezien die altijd op tijd is. Maar wat denken jullie ervan? Ik test altijd in de ochtend als ik wakker word. Rond 10 voor 9. Ps. 24 en 25 november heb ik uitgeslapen. Vandaar de hoge temperatuur. Hoor graag al jullie tips en ideeen. Ik zelf ben hier nog niet helemaal thuis in. Groetjes!
Je kaartje klopt niet helemaal: je hebt een datum in de toekomst ingevuld. Daarnaast kan ik geen ei in je temp ontdekken. En zonder ei, ook geen innestelings. Als je al een innestelingsdip krijgt bij een eventuele innesteling. Dit hoeft niet altijd zo te zijn. Ik had afgelopen maand een prachtig dipje, maar dat was geen innesteling. PS: wat wordt jij altijd lekker laat wakker, wil ik ook! Het is ook nog te vroeg om te zeggen dat je cyclus zich goed heeft opgepakt. Daarvoor moet je echt wat langer van de pil af zijn om van een regelmatige cyclus te spreken. En zelfs dan hoeft dat helemaal niet. Kijk naar mijn cyclus en ik ben al een jaar of 5 van de pil af. Altijd regelmatig tot we in juni begonnen aan de kinderwens. Kortom, gewoon even door blijven tempen. Goed naar je lichaam luisteren en check ook je slijm. Als je vruchtbaar slijm spot kan je ei wel eens komen. Dit kun je ook op FF invullen. Succes!