hoe delen jullie straks kraambezoek in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lara11, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Zowiezo eerst bellen en een afspraak maken. Dat komt ook echt op het kaartje!

    Dan de 1e dagen dat de kraamhulp er nog is mogen mensen die heel dichtbij staan komen. Onze ouders, broers, goede vrienden,... Dan wil ik een paar dagen rust en even samen wennen en genieten en dan langzaam aan de agenda laten vullen met het vervolg bezoek!
     
  2. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Bij ons komt ook op t kaartje te staan dat ze moeten bellen.
    Als ze onverwachts voor de deur staan en t komt niet uit, stuur ik ze ook gerust weg (eigen schuld dan, hadden ze maar moeten lezen ;) )

    Ik wil ook een agenda bij gaan houden en daar zeer regelmatig een avond of daggie ''vrij'' inplannen.
     
  3. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Wij zetten op het kaartje ook dat ze moeten bellen en zijn ze dan eigenwijs en staan ze zomaar voor de deur dan moeten ze niet gek staan te kijken als ze weer worden weggestuurd. Zijn wij gelukkig beide heel makkelijk in,dan moeten ze maar lezen hoor....
     
  4. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Mijn ervaring is dat mensen in 95% van de gevallen wel even bellen, bij de eerste liep dat goed terwijl we niks op het kaartje hadden gezet. Degenen die niet bellen, wonen zo dichtbij dat je ze weg kunt sturen als het echt niet uitkomt, en dat weten ze dan ook wel.

    Spreek het wel goed af met je mannetje, want ik kan prima aangeven wat wel en niet uitkomt, maar hubby heeft daar een beetje moeite mee dus dat heeft wel eens tot drukke avonden in de kraamweek geleid :) .

    Succes met de laatste loodjes Amber!

    Neeke
     
  5. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Bedankt meiden!
     
  6. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Wij hebben op het kaartje laten zetten dat ze moesten bellen en iedereen heeft dat gedaan.
    Zo kan je zelf plannen wanneer jij wil dat ze komen,volgende keer gaan we het weer zo doen.

    @Kimos wij hadden ze ook weggestuurd als ze voor de deur hadden gestaan maar dat is niet gebeurd.

    @Amber succes met de laatste loodjes en je bevalling.
     

Deel Deze Pagina