hihi blond wel alleen niet lang, gaat nu naar het half lange toe nadat het een tijdje kort is geweest . ik ben zo'n 1.70, sociaal zeker, creatief ligt eraan wat je daarmee bedoeld
hahaha, ik heb donker haar, blauwgroene ogen. maatje 38 klopt, maar ehm wel eens een uitschieter naar 40 hoor smal gezicht klopt wel... ik heb inderdaad wel een beetje een pittig karakter, maar dat ligt ook aan mn bui. laat helaas wel te vaak over me heen lopen, maar ik geef soms iets te graag mijn mening
ik denk dat jij , normaal gebouwd , lang bruin haar , donkere ogen , en qua karakter , lief , vriendelijk , sociaal , behulpzaam en grappig bent
Klopt! Ik denk dat jij een héél zacht persoon bent,maar ook behoorlijk pittig uit de hoek kan komen... Ik denk ook dat jij al het nodige hebt meegemaakt in je leven...
Daantje is volgens mij heel blond tot op de schouders het haar, blauwe ogen, slank en lange benen. Haar lievelingskleur is rood? En ze houd van casual kleding Wat klopt hier van??
Ik heb donkerblond haar van mezelf maar nu rood geverfd. Slank helaas niet (maar ook niet dik). Lieve uitstraling (volgens mij wel) en verzorgd uiterlijk klopt! Ik denk dat jij heel sociaal bent, vrolijk, spirngt in de bres voor je vriendinnen, eerlijk. Slag in je haar en blond.
klopt! Ik heb wel het eea meegemaakt en maak af en toe nog wel eens wat mee . Maar echt super heftig zoals ik soms lees gelukkig niet . Maar voor mij is het idd wel het nodige ja
haha er zitten dingen bij die kloppen. maar kort middel blond klopt niet heel lang donder bruin haar met slag, had 3 maanden geleden maat 40 nu 38 maar bijna weer 36. spijkerbroek klopt. maar geen instappers haha. idd grote tassen. iets kleiner 1.66. en make-up heb ik vaak smooki-eyes
blond klopt, niet helemaal tot op de schouders net d'r boven, blauwe ogen klopt, slank ehh nee , lekker vol laten we maar zeggen (maat 44-46 ). Kleur is niet rood , hou niet direct van casual kleding al heb ik daar wel veel van in de kast, maar is niet mijn eerste smaak . Bedenk me dat ik nodig weer moet shoppen