Slank helaas niet echt, gewoon gemiddeld. Maar idd donker haar en best verlegen, maak niet snel vrienden tenzij ik een slok op heb.
Jij kan volgens mij behoorlijk eigenzinnig zijn. Als je ergens je zinnen op heb gezet moet het NU Verder lief tegen je naasten en vriendelijk tegen de buren hihi
Bijna!! Ben donkerblond, bruine ogen wel spontaan En ben 1.75! Niet de muur maar wel de posten turqooise (schrijf je dat zo?) Grappig dat je het over die kleur hebt, ik hou van blauw
Hmm ik moet toegeven dat ik wel best veel om uiterlijkheden geef. En ben trouwens 25. Maar ben wel zo eerlijk mogelijk idd! En praktisch en een twijfelaar herken ik me ook helemaal in!
Hmm...donkerblond, steil haar, gemiddelde lengte en postuur, beetje verlegen bij mensen die je niet goed kent? En een lieve mama.
Yeaaah Saja doe ik wel . Donker type, donker haar, donkere huid. Maar kleine vrouw. Niet dik. Pittige tante, met haar hart op de tong, maar zeker wel eerlijk.
Ik ben idd soms TE eerlijk word soms niet echt gewaardeerd Maar ik houd niet meer van feesten. ( vroeger wel )
vrolijk springerig type, 28 jaar vlot, heel humoristisch maar af en toe beetje kat uit de boom kijken, niet erg verlegen.
Donker haar, volslank (sorry als ik je beledig), modieus, veel sieraden (denk aan Six). Ik denk dat jij veel vriendinnen hebt waar je graag mee weg gaat, lekker kletsen.
Verzorgd, ambitieus, k an jezelf op de tweede plaats zetten, af en toe feestbeest, donkerblond lang haar, rondingen
saja: een gezellige meid, feestbeestje . Iemand die wel zegt waarhet op staat, je geeft je eerlijke mening als iemand daar om vraagt .