Uhm ik denk om de een of andere manier dat je wel lang bent. Ondanks je nickname. Ik denk blond haar en.normaal postuur. Maar wel met een dikke buik
Oehh ik wou dat het waar was!!!! Normaal (lees: niet zwanger) heb ik maar 42-44 heb nu kort bruin haar en bruine ogen.... Qua innerlijk oef een ADHD'er maar inderdaad laat ik mensen niet heel snel toe in mijn wereld...
Suzanne1984 Nieuwsgierig(inkoppertje haha), denk verder vooral op de achtergrond. Blond, blauw/groene ogen, lang(boven 1,75), mt 38/40. Ben benieuwd, vooral omdat ik er met dit soort dingen echt heeeeeel vaak flink naast zit! haha
oohh leuk dit! oke, het eerste wat ik dacht toen ik je naam (ecl) zag, zag ik iemand met kort donker haar, normaal postuur. en aan je berichtje denk ik dat je een heel spontaan iemand bent. maar ehmm ik bak hier niets van, en ik heb geen idee waarom ik dit denk hihi
Bij Suzanne 1984 denk ik aan een meid met blond krullend haar lang en slank en heel kalm en rustig maar ven hier echt niet goed in dus bij voorbaat sorry
Hihi je zat er wel heel erg naast... Ik denk dat jij een blonde meid bent met blauwe ogen en een normaal postuur... Qua innerlijk je bent iemand die geen ruzie zal opzoeken en ook niet graag heeft en juist erg in is voor gezelligheid... Klopt het een beetje???
hahahaha lig helemaal dubbel, want dit klopt! Je bakt er echt niks van( ik waarschijnlijk ook niet hoor) Donker haar en spontaan klopt wel, yeah Nog iemand proberen
minaa klein , fijn , ronde de 30 mooi bruine tint , krullend zwart haar tot schouders , bruine stralende grote ogen karakter , zacht en lief met een scherp kantje
Devilschase, Jij bent lief maar kan soms ook erg bot de hoek uit komen (niet altijd je bedoeling). je bent een vrouw die goed weet wat ze wilt! Eigenwijs, maar ook erg zorgzaam, en spontaan! Je bent blond, half lang haar en je bent slank.
@Devilschase: Mid- tot eind twintig, met lang bruin haar, en van nature dunne wenkbrauwen (sinds kort permanent?)
eind 20 ,lang , small , licht bruin haar , groene ogen grappig , sociaal , lief met een scherp kantje
klopt, alleen van nature normale wenkbrauwen maar in mijn PPP (PubertijdPlukPeriode) alles eruit gerukt.