Hetzelfde dacht ik precies als wat NooNoo schreef over je Beautevil DUs heb weinig toe te voegen, maar je lijkt me wel een gezellig meid!!
Milujem Ik zie op je ava al hoe je eruit ziet en ik denk ook deels je karakter; van lol hebben en scheit aan de rest leuke foto
Maytje. Ik denk dat je rustig bent, lief, soms wat zweverig, maar meestal,met beide benen op de grond. Je huis is geordend en je houdt het huishouden goed bij. Ik denk dat je iets in de administratie doet. Nou? Ik denk dat je 1,80 bent, peervormig. Niett te zwaar maar wat vet op de heupen. Hahaha, grappig dit. Zit ik goed f er helemaal naast?
Prinses: ik denk ongeveer 1.69m en zo'n 69 kilo. Zachtaardig en gemoedelijk type. Type die ook veel geduld kent gepaard met enige onzekerheid. Donkere haarkleur met een lichte huid. Heeft graag een aantal vrienden, dicht om zich heen. Niet teveel poespas en drukte.
Esser, bijna alles klopt, behalve gewicht en lengte. Ben iets groter en wat zwaarder. Tulip, je zit er compleet naast. Hihi.
Tulip, kort haar, stevig gebouwd en graag in een jeans? Recht door zee type, neemt geen blad voor de mond. Gaat graag voor degelijk. en?
Prinses, whaha dat is steeds..ben,hier niet zo goed in geloof ik. Deelight, karakter klopt. Kleding, nee heb 1 jeans, ben echt een rokken en jurken type, wel vaak degelijk idd.
ik denk dat ze hoogzwanger is (flauw he?) mja verder ben ik erg slecht in het schatten van iets dus ik zal er heel erg naast zitten. aan je nickname te zien lijk je me wel iemand uit brabant of limburg (daar wordt vaker met verkleinwoorden gesproken toch?)
Glimworm, Ik denk dat je rustig en zorgzaam bent, maar wel je mannetje staat. Ik dankdag je huis er keurig netjes uitziet en jijzelf ook. Nou ben benieuwd ofer iets van klopt, lol!
@ ddtc, dat is een lastige voor mij omdat ik je helemaal nooit ben tegengekomen hier en niet met je heb geschreven. Aan je avatar te zien denk ik dat je een hippe vrouw bent. Ik zie je voor me met een hip kort kapsel en kleurrijke kleding. Volgens mij ben je netjes op jezelf, maar af en toe wel lekker rommelig en chaotisch in huis. Vraag me niet waarom ik dit allemaal denk hahaha
@Saskia1984: qua uiterlijk denk ik bruin halflang haar, bruine ogen...qua innerlijk: rustig type. Ik zal er wel helemaal naast zitten zoals altijd
@saskia, Hahaha, goh wat goed van je! Het klopt helemaal, Alleen heb ik lange blonde krullen, grappig zeg!!
anitaa, ik denk dat je blond bent , niet te groot (1.65) normaal gebouwd en met een hevige , bulderende lach is leuk om te doen
ddtc: rustig en zorgzaam (voor anderen) klopt wel en achter mijn lappie durf ik meer mijn mening te geven dan zo in de open lucht Mijn huis is wel schoon hoor, maar het ziet er niet keurig en netjes uit, ben nogal een sloddervos. geldt ook voor hoe ik er zelf bijloop dat zou ik ook beter kunnen @mamaliesje, je hebt nog maar 21 berichten dus kan echt weinig over je binnenkant zeggen. Ik gok dat je blond haar hebt?
niet helemaal... donkerbruin haar, 1.75. De rest klopt wel.. vooral die bulderende lach dat is het belangrijkste