Over stout had je het niet toch... Beetje stout, leuk stout... Ik kan wel enorm 'voeren', wil een discussie altijd winnen ook als ik ongelijk heb, en dan zijn alle middelen geoorloofd... Neem gelijk jou onder handen... Uiterlijk: blondie met blauwe ogen, stevig maar zeker niet dik, 1.70m Karakter: lief, eerlijk, grappig, niet van de discussie maar houdt wel van bomen tijdens een wijntje, gaat graag de hort op maar is eigenlijk wel een huismus, moet zogelukkig gelijk geven met vies (herinner me je topics en de herkenbaarheid ), liever een leuke, gekke mama, dan een opgeruimd huis dat niet leeft...
Jij houdt van gekheid, druk heel druk altijd bezig, heeft het blond servies of olily ?? weet zich altijd overal uit te lullen ook al heb je geen gelijk, ook heb je het erg naar je zin op het moment...wel een rugzakkie volgens mij
@Cynnie: Blond, 1.70, niet dik, niet dun. Rapgebekt en recht voor zijn raap. Een voorliefde voor gore WC's...
Dat ik druk ben kan wel kloppen, daardoor heb ik het altijd juist rustig om mij heen, anders klopt er helemaal niks meer van.. ADD Verder ben ik anti-merk, maak wel gebruik van merken, maar niet een bepaald merk en perse.. Dat uitlullen klopt wel, maar kan mijn ongelijk uiteindelijk wel toegeven hoor.. En dat ik het naar mijn zin heb is omdat mijn man net werk heeft, maar verder veel zorgen.. En dat rugzakje klopt wel.. Gr. Carlien Jou herrinner ik me nog van de viespeuken, haha.. Dus je zal je in ieder geval niet gauw ergens druk over maken en je lijkt me spontaan.. Verder lijkt me de foto wel duidelijk..
Houd van grote zonnebrillen haha klopt met wit montuur alleen.... ik heb het wel eens moeilijk maar dat komt vaak doordat ik niet wil dat iemand boos op me is of een ruzie veroorzaakt want daar kan ik dus niet tegen goede sneeuwpop had hem eerst niet helemaal gelezen omdat ik dacht dat ie voor iemand anders was
d jij heette eerst anders....toch....maar jij bent een drukte makkertje vaak om een poep reden... je kan snel boos worden maar dat is ook wel weer snel weg en ben je weer vrolijk, je houd van eten en koken en hebt een voorliefde voor ijs whaha weet niet waarom. verder denk ik dat je jezelf wel eens een shop onder de kont moet geven als je ergens geen zin in heb verlaat je het elke keer waardoor de gezegde VAN UITSTEL KOMT AFSTEL. goed bij je past (ik lul maar wat hoor)
oh vergeet sneeuwpop...je roeit met de riemen die je hebt (financieel), Je bent geliefd bij veel mensen en dat voelt goed bij je, je helpt graag mensen vooral door praten en er gewoon zijn, komt niet snel voor jezelf op maar als het moet heb je je zegje wel klaar en zal je niet snel van je zin afstappen. Ook denk ik dat je heel goed in je vel zit op het moment...
Mijn God! Het lijkt serieus wel of je me persoonlijk kent! Behalve de voorliefde voor ijs (ik heb niet veel met zowel de eetbare als de schaatsbare variant), klopt de rest als een bus!