Hier geen blonde krullen en ook geen bril. Haha grappig... Wel zorgzame moeder die idd veeel onderneemt.
@ Knor: Een pittige tante die geen blad voor de mond neemt en zichzelf goed kan uiten, houd van koken en vooral van lekkere (slechte) dingen, je houd van muziek meer van pop dan van klasiek, maar ook al kun je jezelf goed uiten krop je soms ook wel een dingen op die er na loop van tijd allemaal uitkomt! ojah en je houd van reizen.....close?
Haha ja hoor klopt, hou alleen niet van reizen... Hoe weet je dat zo allemaal? Als ik hier op het forum een naam voorbij zie komen komt mij alleen de naam bekend voor maar heb ik verder geen idee van wat voor reacties die persoon bv heeft gegeven in een bepaald forum.... kan dus slecht een beeld van iemand schetsen
@cynnie: je lijkt me een vrolijk meid, die zich netjes kleed. Het lijkt of je een goede baan hebt en dat je veel geld te besteden hebt.... En en??? Klopt het een beetje??? Niet zo heel spectalulair he? haha
Cynnie: vrolijk, lief, pittig karakter, zorgzaam, +/- 1.70m, normaal postuur, rond de 60 kilo... Uhm. Zit ik een beetje goed?
Akoya: Chinese schone van 1.75 en maatje 38, super mooi figuur. Lang zwart haar tot ver over de schouders. Houd van sporten en doet dit zeker 2/3x in de week. Trotse moeder, wel heel beschermend naar de buitenwereld. (zit ik een beetje in de richting? Of er mijlenver naast? )
uhm ben 1.73 en 100 kilo schoon aan de haak (word aan gewerkt al 22.5 kilo kwijt ) Voor de rest klopt het wel
AKOYA: Eerder werd aziatisch gezegd nou dat denk ik dus helemaal niet, ik denk eerder dat je een echte hollandse bent met blond/licht haar met een hele lichte huid en sproetjes? Verder ben je heel betrokken met iedereen om je heen en twijfeld nooit om iemand een te helpen waar je kan! Je houd van eten en van koken ook al ben je er geen ster in. verder hou je van shoppen en make up (mijn tactiek ik kijk alleen naar iemands zijn profiel niet naar berichten historie dat is vals spelen)
Mijlenver... Nederlands, 1.63 m, normaal maatje 36 (maar tijdens zwangerschap niet). Halflang krullend haar. Houd van sporten, maar staat nu op een laag pitje, erg trotse mama en inderdaad beschermend naar de buitenwereld toe .
ik heb ff net me ber. aangepast omdat het niet duidelijk was dat het voor jou was maar staat een paar berichten hierboven....