@ mama van shaun ik heb lang blond haar en blauw grijze ogen en voor mijn zwangerschap een slank postuur en 163 kort hihi
Meiden, ik ben jullie zeer dankbaar! Ik ben 41 jaar, heb kort donkerbruin haar met een beetje slag, lichtblauwe ogen, een vrij normaal postuur (1.70 m., mt. 40 met hier een daar een uitschieter naar mt. 42 haha). Lichtelijk cynisch / sarcastisch aangelegd, behoorlijk introvert en heeeeel rustig van karakter. En nuchter zoals het een Friezin betaamt. Baby90: je leeftijd is bekend. Ik denk dat je best lang bent, slank gebouwd. Blond haar, en groene ogen denk ik zo.... Humoristisch, een beetje onhandig, bescheiden en positief ingesteld.
rosa08 ik denk dat jij een hele lieve mama bent die het heerlijk vindt om leuke dingen met haar kids te ondernemen, hoe gekker hoe beter! daarnaast denk ik dat je niet zo vaak winkelt, maar als je dat doet veel in de opruiming koopt voor het hele seizoen weet niet waarom ik dat denk. Je zegt zelf al hoe je er uit ziet dus daar zeg ik niks meer over
ik had eigenlijk op marjanneke moeten reageren zie ik maar die heeft terwijl ik aan het typen was iets gepost dus rosa stond eerst als laatste op de lijst
Hihi van nature blond ja nu bruin ben 29 jaar en Shaun kan heel veel voor elkaar krijgen maar vind wel hij moet het verdienen
Iemand gokje wagen over mij? Zelf al twee keer gegokt maar gaat zo snel waardoor je niet laatste bent
Purk Slimme dame die weet wat ze wil en niet bang is daarvoor uit te komen. Brunette, dertiger en lang en slank Maar of het juist is Joost mag het weten
Whahaha leuk om te lezen! Ik ben klein en blond, 38 en heb idd wel vaak een Mening met een hoofdletter. deftig? Niet als ik een borrel op heb!