Haha geweldig! Nieuwsgierig klopt...verder heb ik bruin/blond haar, ben ik absoluut niet groot! (1.65, dus ik wou maar dat die 1.75 waar was) en heb ik kledingmaat 34/36...ow en bruin/groene ogen Hehe het lijkt wel een datingadvertentie
Ik ben hier heel slecht in haha ik denk dat je 170 bent rood haar net als je meiden en dat je rustig bent leeftijd hoef ik niet te doen je er staat 1982
Stampertje: denkt dat je over anderhalf week 26 wordt. En dat je niet al te groot bent... ongveer 1.57 en dat je humoristisch bent.... Hihhi
@dnze22 en stampertje Leuk dat jullie beide geraden hebben. Rood haar heb ik helaas niet. Donkerblond van mezelf (dnze22 had je goed) (wel rood geverfd dus half goed voor stampertje haha) Ik ben niet echt slank maar ook niet echt dik. Ik ben 1.65 (stampertje had je bijna goed) Ben wel goed verzorgd idd. Denk wel een lieve moeder als ik op de meiden af mag gaan. Rustig mwah! Soms, ik kan aardig druk zijn haha!
Oowja jij was jaloers op je meiden hun haar en je kreeg je haar niet zo mooi rood als je meiden (dat was jij toch in het topic roodharigen dag)
@knor Heb ff berichtje terug van je gelezen om te bedenken h0e je eruit ziet.. maar ik denk dus: lichtblonde krullen tot op je schouder, 1.75m ,vlot, hippe bril, en een zorgzame moeder voor haar kindje , die lekker veel onderneemt (een jongentje denk k?)
Oh lachen dit! Knor: ik denk dat je 1.70m bent, donkerblond haar, mt 40 en een pittige meid bent, die haar eigen mening heeft en ook deelt. Am i close?
Haha Ik weet niet of je al geraden was anders niet gelezen dus ik ga gokken. Ben wel benieuwd want kome je regelmatig tegen op dit forum Oke ik gok dat je niet zo groot bent. Dat je donker stijl lang haar hebt. Je houdt van lachen en hebt zelf ook humor. Verder ben je aardig rustig maar kan soms ook lekker druk doen. Oke hoever zit ik ernaast? haha!
Haha wat grappig. Ik ben dus wel vrij lang 180 cm. Ik heb van mezelf lang donker ( dat had je goed ) krullend haar. Momenteel is het blondig. Ik hou inderdaad van lachen, en ben ook vrij rustig. Dus heel goed! Leuk
@G89 denk dat jij een langere meid bent (zo'n 1.78) en dat je blond haar hebt (lichtblond). Je bent een persoon die ervan houdt veel om handen te hebben en sociaal. Je houdt van mensen om je heen.