Ik kan me jou nog herinneren van een topic over je zoon die in de 4 de zit dus je hebt een zoon van een jaar of 16 je bent lid sinds 10 april 2011 dus je hebt een kleintje van den ik november 2011 verder ben je heel makkelijk.
@inge denk dat jij lichtblondstijl haar hebt. Je bent zo'n 1.76 lang. Je kan zowel rustig als druk zijn. Dat ligt aan je bui. Je bent geduldig. Ben benieuwd hoe ver ik eraf zit!
Het heet hoe denk jij over degene die boven jou eruit ziet niet hoe denken Ellen en stampertje over alle leden van zp haha wij gokken over iedereen haha
Denk dat je lichbruin haar hebt. Lang. Je bent een vrolijk persoon. Je weet wat je wil. Je bent niet erg aanwezig, eerder rustig. En?????
Haha qua uiterlijk zit je er helemaal naast, ben 1,58 heb donker bruine lange krullen (tot helft van mn rug) wat ik wel eens stijl. Qua karakter ben ik inderdaad wel druk én rustig dat ligt er idd aan ja! ehmm geduldig.... Wou dat ik het wat meer was haha!
Slank? I wish haha! Ben niet slank en niet dik. Ertussenin Heb van mezelf donkerblond haar (nu roodgerverfd) Ik kan zeker serieus doen, maar hou ook erg van lachen Ik ben 1.65 Oke en jij mmmm denken. Blond haar, stijl. Spontaan, sociaal, je flapt niet zomaar wat eruit, zegt wat als je weet waar je het over hebt. Denk dat je een meid bent die niet een heleboel vriendinnen maar juist een paar dierbare om je heen wil hebben. En?????
Zat er naast dus haha! Hier ook niet zo geduldig. (ach is het niet zo dat het net als wijsheid met de jaren ook geduld met de jaren is?) ik hoop het. Ben ik als oud vrouwtje lekker geduldig
Ik denk dat Ellen een serieus maar ook open persoon is. En een baan met veel verantwoordelijkheden... Niet hele topic gelezen dus ik weet niet wat er allemaal al besproken is,haha!
Haha leuk dit,niet alles klopt: Ik ben bijna 38 (leuk eind 20 ) en heb donkerblond steil haar, 1.67 dus dat klopt wel. Ik ben idd vrolijk en sociaal.
mamabri jonge meid, 22? en blond krullend lang haar, 1.60, geen make-up, vrolijk, lekkere kletskous, gewoon een hollandse meid
Jij zit er redelijk dichtbij, maar jij kunt je nog een topic van mij herrinneren (waarschijnlijk over het gymshirt van zoonlief? ) Hij wordt idd bijna 16 en ik heb 2 kleintjes, 1 van mrt 2010 en 1 van mrt 2012. En ik ben heel nochalant in veel dingen, maar kan ook heel moeilijk doen.
Ik kan zeker serieus zijn. Maar ook vrolijk. Ik ben een open persoon idd. Ik ben thuisblijfmoeder. Is aardig verantwoordelijk toch? Ik denk dat jij donkerblond haar hebt. Denk dat jij een lief persoon bent. Soms misschien wel te lief. En lekker vrolijk