Pff beetje pissig

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hallo meiden sinds zondag mag me kitten weg eindelijk goed. Huisje gevonden voor hem en ook nog eens naar een oude vriendin nou goed ik van de week al een bericht gestuurd en die negeerde ze...en ik weet zeker dat ze die gelezen heb dat kan je namelijk zien op de whatsapp nou vriend lief heeft haar 2 x gebeld hangt ze op terwijl ze zo blij met de kitten was pfft als ze dan gewoon zegt ik zie er van af prima dan hadden wij al een nieuw huisje kunnen zoeken nu moeten we weer van vooraf aan beginnen ik kan hier zo boos om worden

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou inderdaad wat een kinderachtig gedoe zeg!
    Ben je blij dat je een goed huisje hebt gevonden krijg je dit.
    Nou meid, succes met verder zoeken.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zo goed was dat huisje blijkbaar niet.. maar goed dat je er nu achterkomt..
    Maar goes.. tis niet leuk..
    Ik weet hoe lastig het is om kittens kwijt te raken... wij hadden 2 katten.. en nu zijn het er 3, omdat schoonbroer ook opeens afzag van de kitten zonder iets van zich te laten horen..uiteindelijk was t.. we komen volgend weekend, nee volgend weekend.. sorry volgend weekend... en nu hebben we er dus 3.

4. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ja ze zocht nog een katje als maatje voor haar andere katje naja ze zoekt het nu maar uit ook dan blijft hij nog maar even bij ons tot ik een echt goed huisje heb

5. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Jammer inderdaad. Maar zo leer je wel van wélke vrienden je op aan kunt in het leven. Wijze les...

Als het zo moeilijk is om kittens te plaatsen is het waarschijnlijk handiger je poes te laten steriliseren trouwens...

6. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ja ze is gesteriliseerd maar tis een binnen kat en ze was weggelopen de en ze kwam terug en natuurlijk zwanger

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Maar als ze gesteriliseerd is zou ze toch zowieso niet zwanger kunnen worden :(.

8. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Is gelijk gedaan nadat ze in de dierenkliniek was bevallen

Deel Deze Pagina