Ik hoop hetzelfde als hoe ik het met mijn moeder had en met mijn stiefvader heb. Met mijn vader een iets mindere band. Mijn moeder en ik waren 2 handen op mijn buik, ik denk dat ik mijn kinderen ook op een soortgelijke manier opvoed. Ik heb namelijk niets op mijn opvoeding aan te merken. Ja iedereen doet wel eens iets verkeerd, tuurlijk waren er dingen waar ik het niet mee eens was. Maar ik kon naarmate ik ouder was wel begrijpen waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn. Ik vind mijn ouders gewoon top!
Ik kan alleen maar hopen dat de band sterk blijft. Ik heb zelf geen goede "voorbeelden" gehad, maar ik weet daarentegen ook wel weer hoe het niet moet.
Het is zo lastig je kan een super band hebben met je kind . Maar ken genoeg verhalen van nare schoondochter /schoonzoons die de band kapot maken . Mijn zoon is het belangrijkste in mijn leven dus ik hoop in iedergeval dat de band goed blijft en ik ga er ook wel van uit. Verder zal ik alles doen wat in mijn macht ligt om te zorgen dat hij het fijn vind thuis. Maarja gelukkig trouwt hij met ze mama dus hoef ik me voorlopig nergens druk om te maken Hahaha .
Geen idee.... bij mij ligt het wat gecompliceerder. Ik heb later een hoop te verantwoorden. Niet dat dat altijd aan mij ligt, maar ik ben wel de gene die het moet "brengen" die informatie. Ik hoop dan ook dat onze band sterk genoeg zal zijn, en wij een goede band blijven houden. Ik heb keuzes gemaakt wat mij op dat moment beter leek.... Maar waarschijnlijk niet altijd het beste was.
Ik hoop van harte dat de band goed blijft. Dat mijn kinderen later kunnen zeggen; kom schat we brengen de kids naar mn moeder. Ik kan dat niet en vind dat best jammer
Ik heb geen goeie band met mijn ouders. Ik weet wat zij "fout" hebben gedaan en kan dit alleen maar beter doen met onze dochter. Ik hoop dat ik net zo'n band krijg met haar als de kinderen van mijn schoonmoeder met haar hebben.
geen idee hoe het later zal zijn, ik hoop goed. mijn vader overleed toen ik vrij jong was, 12. en met mijn moeder heb ik niet zo'n sterke band, wel leuk hoor als we elkaar zien, maar bellen niet wekelijks etc en komen ook niet wekelijks bij elkaar over de vloer. dat wij geen sterke band hebben komt mede door haar persoonlijkheid. ze is nogal kil en kan zich niet echt goed verplaatsen in andermans gevoelens. zelf ben ik gelukkig wel een warm persoon, en vind ik het met elkaar zijn heerlijk. hoop dus een sterke band te hebben later.
Ik hoop stukken beter dan de band die ik met mijn moeder heb hahaha. Ik heb al ruim 3 jaar geen contact meer met haar namelijk. Zelf sta ik er gewoon zo in, ik heb het beste voor met mijn meiden en heb van mijn moeder geleerd hoe het niet moet ( toch nog iets geleerd van haar ) Doe alles met de juiste intentie en geef ze wat ze naar mijn mening nodig hebben en nu maar hopen dat mijn kinderen daar later er ook op die manier op terug kijken.
Ik denk hier de laatste tijd best veel over na. Ik heb zelf niet een super band met mn moeder (ze probeert nog steeds voor me te denken en luisters niet echt naar me oa), nooit gehad ook. Bij mijn kinderen probeer ik het zogoed mogelijk te doen en altijd echt te luisteren. Ik kan bij mn moeder mn ei niet kwijt, want je hangt je vuile was niet buiten. Mijn kinderen kunnen altijd met hun problemen of dingetjes hoe onbenullig het ook lijkt bij me terecht. Ik geloof echt dat mn moeder de dingen heeft gedaan zoals zij dacht dat het goed was en zoals zij is opgevoed. De tijd zal het leren. Liefs doris
Ik heb geen goede band met mijn ouders. We zien elkaar wel regelmatig maar er zijn vroeger veel dingen gebeurd waardoor ik ze voor de rest op afstand hou. Ik weet dus heel goed hoe het niet moet een dat scheelt al de helft. Mijn band met onze kinderen is goed. Onze oudste van 11 komt nog regelmatig knuffelen en bespreekt alles waar hij mee zit. Onze middelste hetzelfde en onze jongste roept regelmatig mam je bent dd liefste.