hoe denk je dat mensen jou zien??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ja, gaaf! Oh, het klinkt echt als een droom.

Wij moeten vaak om elkaar heen lopen en zilverman mag niet samen met mij koken omdat we zo'n klein keukentje hebben. Hij is wel heel schattig, maar alles is binnen handbereik, zeg maar. :D

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    En als ik me niet vergis staat er IN die keuken zelfs een enorme relaxbank met tv... *droomt verder * :D

Aniiiiiiiiiiiiice!!! :D

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    NIET!!!

Oke... Anice, ik ken je verder niet, maar nu ben je wel een verwende expatvrouw, hoor :p:D

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    In mijn werk: Assertief, zakelijk, soms wat koel en erg oplossingsgericht.

Prive (na wat veldwerk tot deze conclusie gekomen;)): Zelfverzekerd, optimistisch, ietwat chaotisch,iemand waar je mee kan lachen en met het hart op de juiste plek .

Zwanger: een zeikerige perfectionist met een niet te stuiten dadendrang die een schrikbewind voert over haar naaste omgeving hahaha:D

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik denk dat de mensen die mij kennen mij een lief iemand vinden. Ze vinden me knuffelig ofzo.. En ik wordt dan ook veel geknuffeld ;).
    Ook hoor ik vaak de term laagdrempelig langskomen, en dat ik goed er voor anderen kan zijn. Verder vinden de meesten me zelfverzekerd overkomen.

Ik hoorde een paar jaar geleden van buren (toen we net verhuisd waren, nieuwbouw) oohhhh je bent eigenlijk heel aardig, je leek ons echt zo'n hardwerkende vrouw die boven alles en iedereen staat. Oja en ze dachten dat ik wel genoeg geld had :(. Noemden mooie kleding (erg op uiterlijk gericht), dure auto en nog wat rare dingen.
    Huhhh ik werk hard (niks mis mee toch), maar sta zeker niet boven alles en iedereen. Sterker nog ik leer liever van anderen. En veel geld? Hahahaha we hadden beiden een auto van de zaak (niks van ons bij), en wonen in hetzelfde soort rijtjeswoning. Was snel gebeurd met de vooroordelen :D.

6. Anice

Anice Niet meer actief

Voor Silvervosje dan nog even

7. Anice

Anice Niet meer actief

8. Anice

Anice Niet meer actief

Het lounche gedeelte

9. Anice

Anice Niet meer actief

andere kant keuken

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    verwend nest :cool::);)

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Moooiiii!!! anice :) zo te zien (als ik door het raam kijkt) in the middle of nowhere :)

12. Anice

Anice Niet meer actief

Gelukkig niet!. Is buiten de stad maar aangezien het hier erg verspreid is lijkt het idd in the middle of nowhere.

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    :$:$:$:$

Ik ben niet snel jaloers.... maar dit is gewoon niet eerlijk, Anice! :D:D Jemig, wat mooi!

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Echt fantastisch ja, ik kan er naar blijven kijken! Op de een of andere manier ben ik ook al jaren gefascineerd door mensen die in Amerika of Canada wonen. De mensen, de landen, hun leefwijze, gewoon alles en tja... het intrigeert me gewoon.

15. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Wat een leuk onderwerp voor een topic :D Ik denk hier zelf vaak over na en probeer ook altijd mensen een tweede kans te geven omdat 'niets is wat het lijkt'.

Dingen die ik hoor van mensen als ik ze vraag hoe ze mij zien zijn o.a.: Bijdehand, gevat, intelligent, neuroot (ik kan er niet tegen bijvoorbeeld als mensen te laat zijn en zeg daar wat van, dus vooral mensen die vaak te laat zijn zeggen dat ;) ), prikkelbaar, moodswings, loyaal en durf. Ik denk dat mensen mij zien als iemand met een gebruiksaanwijzing.

Vaak zijn mensen verrast als ik ze voor een tweede keer ontmoet, omdat ik geen vaste kledingstijl heb. De ene dag loop ik in een kokerrok en blouse keurig in de make-up, de dag erop in een wijde broek en trui met poppetjes, dan weer een spijkerbroek met basic top. Want de mensen die "moodswings" noemen bij mij hebben wel gelijk :p en dat werkt in alles door, dus ook mijn kledingkeuze die dag.
    Dit blijkt wel erg verwarrend voor mensen, want ze hebben toch bepaalde verwachtingen bij een uiterlijk. Als ik er netjes bij loop met parels in mijn oren dan is niemand verbaasd dat ik me aan tafel aan etiquette houd, maar als ik in mijn Sesamstraat trui een pannenkoek met mes en vork eet en een servet gebruik (op schoot dus) kijken ze hun ogen uit.

Geweldig vind ik dat! Je kunt er zo mooi mee spelen. Ik heb met klasgenoten ooit een experiment hiermee gedaan, waarbij we met verschillende looks bepaalde plaatsen bezochten en types speelden. Zoals een Volvo dealer, een juwelier, een coffeeshop en een winkel met skatespullen. Zo leuk om te merken dat je door een outfit of houding zo anders behandeld wordt! Het heeft mijzelf in ieder geval de ogen goed geopend.

Deel Deze Pagina