Ik vind het wel leuker geworden nu er meer winkels zijn. Laats voor zoontje een stapel nike’s gekocht. En verder koop ik altijd de broekjes daar van tumble en dry. Voor mijzelf is de esprit wel oke.
Ik was met wasmiddel van de Lidl, op 40 graden en alles gaat in de droger. En ik vind dat mn kleding prima mooi blijft. Ik heb nu voor mezelf 2 wat duurdere broeken omdat ik een moeilijke maat heb. Maar qua mooi blijven zie ik geen verschil met mijn jeans van de Primark. Soms heb ik wel dat na een jaar of 2 jaar sommige h&m shirtjes wat gaan pillen. Ik heb trouwens 1 heel fijne broek. Die kleedt heel mooi af, de stof zit heerlijk en blijft ook heel mooi. Biologisch katoen ook. Ik heb die meegenomen een keer bij de.... euhm... Aldi..
Ik kan je geen ongelijk geven En het is maar een tas. Er zitten heus niet meer functies op dan een handtas van de H&M
Ik ben niet gehecht aan merkkleding denk ik. Wel vind ik de jeansbroeken van desigial lekker zitten. Ik val niet graag op dus bovenkleding van desigial koop ik zelden. Converse, protest en de basic van Tommy Hilfiger vind ik ook leuke merken net zoals esprit en s'oliver. Voor zoontje vind ik JBC een goed merk. Is vaak ook niet goedkoop maar die kleding blijft gewoon mooi. Billy en Lilly, name it, next en someone kids vind ik ook mooi. Wel verkoop ik niks meer. Alles gaat gewoon de zak in als het niet meer past. Ook als ik wel eens een duur merk heb. Haat die geldzuigers op internet. Als ze 2 euro te duur vinden voor iets fatsoenlijks maar er wel een halve oorlog begint als ik er eens iets opzet van MC Gregor geef ik niks meer. Alles gaat de zak in of geef ik zo door. Ik koop dus alleen kleding waarbij ik het geld helemaal kan missen. Ga geen shirt kopen van 50 euro om het na een maand te verkopen. Sowieso koop ik geen shirt van 50 euro
Maar ik heb bijvoorbeeld altijd dat bij sowieso de primark en vaak bij H&M ook wel, dat de naden gaan draaien in de was. Snap je wat ik bedoel? En dat vind ik lelijk dus kan t shirt gelijk weg.. doe ik dan iets niet goed of heb ik gewoon elke keer net pech gehad met t kledingstuk?
ik koop heel veel kleding tweedehands, op rommelmarkten of kringloop. Maar dan koop ik juist de mooie merken, mits ik het leuk vind, anders niet. en anders in de sale. Maar hier dus voor de kinderen veel vingino, ralph lauren etc ook voor mezelf slaag ik vaak voor heel dure merken voor een spotprijs. Ik draag bijna alleen merkkleding: Tommy hillfiger, Terre bleue, Mac Gregor etc. Allereerst ga ik echt geen 150 euro neertellen voor een jurk voor mijn dochter, als hij een tientje heeft gekost doet het me veel minder pijn wanneer ze er een scheur intrekt. daarnaast vind ik het ontzettend slecht voor het milieu om steeds maar nieuwe kleding te kopen. En hoe vaak wij (vooral dochter en ik) te horen krijgen hoe leuk we er altijd maar uitzien. Mijn dochter is trouwens ook gek op kleding en vind het zelf ook erg leuk om te struinen op zoek naar hét perfecte jurkje. oh, en om goedkoop te shoppen ruilen mijn vriendinnen en ik van kleding als we de kast opruimen. Zo winkelen we met gesloten beurs. we hebben uiteraard wel zo'n beetje dezelfde maat. schoenen en laarzen koop ik overigens wel nieuw en altijd van leer. Ik vind goede schoenen heel erg belangrijk.
Ik let er niet op maar ik zie altijd alles. Oog voor detail of weet ik hoe je het noemt. Heel vermoeiend trouwens.
Nee t is ook wel veel geld eigenlijk, maar alle vier de meisjes hebben hem aan gehad en heb hem recentelijk voor €35 verkocht, dus dan valt het wel mee vind ik.. Ik ben wel altijd heel zuinig op mijn eigen kleding. Ik heb al 4 jaar dezelfde winterjas, die was ook vrij prijzig en vind dus ook dat ik daar niet maar een jaartje mee mag doen. Ik wissel hem dan af met een winterjas van de Zara. En ook bijvoorbeeld m’n shabbies gaan al 3 jaar mee ofzo.
Ja klopt! Hier ook vaak bij Esprit. Reden dat ik daar nog maar zelden T-shirts koop voor mezelf. Wel is het vooral bij shirts onder de 25 euro maar vind het echt zonde. Broeken en truien blijven wel goed.
Dat heb ik ook wel eens. Maar de merk shirtjes die ik vroeger nog wel eens kocht hadden dat ook gewoon. En ik vind het sowieso niet storend want dat zie ik alleen als ik aan het strijken ben. Zodra ze het aan hebben dan zie je dat niet meer.
Dat heb ik werkelijk waar met elk Boss shirt van mijn man! Die gaan na 1x dragen voor netjes op de stapel shirtjes die hij kan dragen als hij op de zaak bezig is.
Hahaha. Ik dacht ik relatieveer hem even En als ik mijn vriend moet geloven passen er net zoveel mensen in een golf als een s class mercedes. De tweede trekt alleen wat vlotter op en gaat af en toe iemand voor liggen om een foto van te maken. #het-moet-niet-gekker-worden
oh en soms heeft mijn dochter geluk. Ze is nogal groot en ik ben dat niet ik had op de rommelmarkt een hele mooie skinny voor mezelf gekocht van hillfiger, al twijfelde ik of ie me paste....niet dus maar zij dus wel en ze is er heel erg blij mee Zo heeft ze ook al een rok uit mijn kast gejat....kind is 8 hmmmmm en in 1x bedenk ik me waarom de maillot die ik vanmorgen pakte 3 gaten had......die heeft zij natuurlijk aangehad, in de was gedaan (zodat ie weer in mijn kast belandde en ik niets in de gaten had) Ik vond het al zo vreemd, maar ineens valt het kwartje .....
Geen andere meningen gelezen. Ik hou wel van leuke merkkleding. Ik vind dat het vaak mooier blijft of bijvoorbeeld bij mijn figuur ook mooier valt. Zo zie ik vaak leuke jurkjes bij de esprit, maar als ik die dan aanheb ziet het er niet uit. Ik krijg regelmatig leuke complimenten over mijn kleding, maar ik doe het niet om iemand anders iets te bewijzen. Ik voel me er mooi in en dat vind ik belangrijk.
Ik koop zowel merk als niet merkkleding. Er vanuit gaande dat hema en ter stal vallen onder de niet merken en quapi, o chill, b nosy en billy en lilly merk genoeg zijn om onder de merkkleding te vallen. En dan koop ik van de merk alleen in de uitverkoop eigenlijk. Hoewel ik merk vaak wel mooier vind qua uiterlijk en kwaliteit, hou ik de prijs werd in de gaten. 40+ voor een meisjesjurkje vind ik gewoon te duur. Hoe mooi zo'n jurkje ook is. Dat heb ik met mijn eigen kleding ook.toch wel eens soort limiet voor elk kledingstuk. Ik kijk ook heel vaak eerst even op het prijskaartje. Voor de kinderen ben ik in bepaalde seizoenen ook wel eens beperkt in merkkeuze door de maatvoering. Onze jongste zit nu echt tussen 98/104 en 110/116 in. Dan zit je dus met merken die 104/110 hebben of enkele maten.