Mijn kind draagt zeeeeeeeer exclusieve merken... Perfecte pasvorm, lengte, made to fit... Exclusieve stoffen en materialen, met liefde gemaakt. Het merk is House of Mama, Ik naai dus heel veel zelf
Toen de kinderen nog heel klein waren kocht ik ook ontzettend leuke kleding bij Hans Textiel, die bestaat helaas niet meer maar daar hadden ze altijd enorm leuke items voor een kleine prijs. Ik vind het nog steeds jammer dat die niet meer bestaat. Nu koop ik bij de Zeeman voor de meiden vrnl leggings en ondergoed. De leggings kosten weinig en zijn van fijn materiaal en vallen de gaten erin dan koop ik weer een berg nieuwe hihi Voorheen kocht ik best regelmatig kleding bij de Zeeman voor de jongste maar de laatste tijd vind ik het echt tegenvallen met het aanbod wat ze hebben. Ik vind het echt een beetje goedkoop overkomen en dan vooral de meidenkleding, bij de jongens zie ik dan wel weer leuke items hangen. Jurkjes voor 150 euro vind ik echt reinste onzin evenals een kinderjas van 300 euro. Ik kan het overigens geeneens betalen mits ik daarvoor in het rood wil gaan staan maar ook al zou ik het te besteden hebben dan nog zou ik het niet willen kopen, ik besteed het liever aan iets anders maar iedereen is gelukkig anders want anders zou het wel een hele saaie wereld worden.
Dat lijkt me zo ontzettend gaaf als je dat zelf kan. Mijn dochter heeft een vriendinnetje en haar moeder doet dat ook en het meisje is altijd zo leuk gekleed. Daar kan geen merkje tegenop hihi
Kwaliteit, pasvorm maar vooral materiaalkeuze zijn voor ons ook de graadmeters voor de kledingkeuze. Hiermee kom ik vaakst uit bij duurdere merken.
Ik koop graag merkkleding maar zeker niet alles. Meestal vind ik de kwaliteit mooier en je ziet minder mensen lopen op straat in dezelfde jas van de h&m voor mijn gevoel. Ook krimpt het voor mijn gevoel minder snel in de droger dan h&m en Zara. Voor mijn zoon en mijzelf haal ik veel Ralph Lauren en Tommy. Moet er wel bijzeggen dat de prijzen hier wel beter zijn dan in Nederland .
Ik draag wel voornamelijk merkkleding, voornamelijk desigual, Tommy hilfiger en roberto cavalli. Dit omdat het meer mijn kledingstijl is. Aan de buitenkant staan er gelukkig geen grote logo's van de merken. De kinderen dragen ook voornamelijk merkkleding, maar als ik bij de hm wat leuks zie dan koop ik dat ook gerust. Overigens koop ik de meeste merkkleding in het buitenland, daar is het vaak net wat goedkoper.
Bij mij hangt er van alles in de kast. Datzelfde geldt ook mijn man en onze dochter. Van de Wibra of zeeman naar de meest "chique" afdeling van de Bijenkorf. Ik hecht meer waarde aan iets wat goed, lekker en leuk zit.
Ik hou van mooie kwalitatieve spullen, maar ik koop gemixt mijn kast is dus een verzameling van h&m tot Zara,mango, Adidas en Nike, daarbij vraag ik me af wat is ‘merk’ voor de rest? Voor mij is bv Nike de duurde items van Zara merk kleding. Vergeleken bij mijn buurvrouw heb ik een ‘dure’ smaak omdat ik makkelijk 30-40 euro voor een goede bh neertel terwijl zij alles bij de primark haalt. Items die ik veel en intensief gebruik zoals sportbroeken, pannen,messen etc heb ik daarom liever van een merk wat kwalitatief hoog aangeschreven staat iets met goedkoop is duurkoop. Terwijl basic t shirtjes gewoon bij de h&m, Hema en primark vandaan komen . Dochter idem paar dingetjes van primark maar ook mango, Zara, benneton. Voor mij ligt het aan de functie die iets heeft ; stofzuiger van Phillips maar mijn bezem is toch echt van de action
Oh heerlijk, alles met liefde gemaakt! Ik wil dat nog steeds graag leren. Dus hierbij een oproepje (wie weet): Is er iemand omg Oss die naailes wil/kan geven? Of ken je iemand die dat doet?
Mijn dochters zijn nini vi fans, ik wacht gewoon 3mnd na de lancering van de nieuwe collectie. Het meeste is dan flink afgeprijsd. Heb nooit meer dan €30 betaald voor een jurk.
Petje af! Ik kan bijna niet naaien, maar ik zie de mooiste dingen voorbij komen op facebook. Vind het zo knap als mensen kleding kunnen naaien!
Kleding naaien is wel een dure hobby. Zeker als ze groter worden. Doet qua prijs niet onder voor merkkleding.
Merkkleding an sich zegt me niets, maar ik ben wel een sucker voor kleding die ik mooi vind en die goed past. Dus als ik een fijn merk heb gevonden dan zoek ik daar wel automatisch naar (op marktplaats ook ) Als ik eens door mijn kledingkast ga dan zie ik vooral de 'middenmoot'-merken: esprit, WE, dat soort dingen. Mijn jassen zijn van C&A en kruidvat Voor de kinderen koop ik vaak een pakket op marktplaats (want binnen een week ziet het er toch niet meer mooi en nieuw uit bij die van mij) en daar zit dan meestal vanalles in. H&M staat ze vaak heel leuk.
Geen merkkleding. Hier dragen ze WE, H&M, C&A, Hema, Wibra, Zeeman, Jola, Name-it (of is dat merk??) Ik kan niet zeggen dat ik ooit iets verwassen heb of dat het lelijk wordt. Ik was het meeste op max. 40 graden en bovenkleding gaat niet in de droger. Wellicht dat dat scheelt?? Ik heb 2 jongens en op een aantal broeken met gaten na, kan alles van de oudste gewoon door naar de jongste. Jongste krijgt ook wel wat nieuws, hoeft niet alleen maar 2de hands te dragen natuurlijk
Top! Ik wou dat ik dat kon. Toevallig heeft iemand hier op zp een broekje met bijpassende haarband voor mijn dochter gemaakt en het staat haar zoooooo leuk, en het aller leukste, niemand anders heeft datzelfde setje.