Zo, ik zal ook eens onder m’n steen uitkomen . Ik dacht dat ik m’n zoon al in de merkjes kleedde (vingino, tumble&dry, 4ff, noppies, feetje, Dirkje). Maar dat blijkt dus al niet meer onder de ‘goede merkjes’ te vallen. Overigens charmeert hij de dames vandaag gewoon in Zeeman, Hema en H&M en daar ziet hij er ook super in uit
Eens! Zo gaat het hier ook. Maar het is voornamelijk hema en merk. Hm, wibra, zeema etc kom ik niet. Sluit hier gewoon niet mooi aan bij de jongens.
Mijn meiden dragen gewoon kleding van H&M, HEMA, C&A etc. Prima kleding. Ik vind het zonde om dure kleding voor ze te kopen waar ze binnen een half jaar weer uitgegroeid zijn (of waar binnen een dag een gat in zit door klimmen, vallen, ravotten). Voor mezelf koop ik soms iets van een duurder merk, als ik het echt heel mooi vind. Wat kwaliteit betreft: ik heb items van C&A en Miss Stam die na jaren nog mooi zijn en ook weleens merkshirts gehad die na 3x wassen lelijk waren.
Hoe denk ik over merkkleding? Nou, ik denk er niet over na Voor mezelf koop ik wat ik leuk vind en dat is de ene keer primark en de andere keer iets van Shabbies of Calvin Klein. Voor de kinderen net zo, al koop ik daar wel minder dure merken voor, aangezien ze alleen slopen binnen 3.2 seconden. Zo had de oudste vorig jaar een jas van Marc O’Polo en kwam daarmee thuis met de jaszak volledig afgescheurd. Daar ging mijn plan om die jas aan de jongste door te schuiven dit jaar..... dat doe ik dus ook niet snel nog eens nu ze nog zo wild spelen.
Ze hebben hier eigenlijk alleen maar merken in de kast, behalve ik Ik geef er voor mezelf niet zoveel om en pluk mijn kleding overal vandaan, wat ik maar leuk vind, merk of niet. Manlief kiest wel voor merk maar zo is hij ook opgeroeid en dat dus ook gewend. De kids dragen merk omdat dat vaak beter zit bij ze qua pasvorm, daarnaast vind ik als ik iets bij Hema of H&M zou kopen dan loopt de halve school in dezelfde kleding en dat vind ik echt niet leuk.