Hoe denk jij over merkkleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 26 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Mja, ik kan me er iets bij voorstellen om een duurdere jas te kopen als het langer mee gaat maar mijn dreumes past het misschien deze winter al niet meer. Buiten kan ik het, ondanks dat wij het wel kunnen betalen, niet over mijn hart verkrijgen zoveel geld uit te geven aan een kledingstuk. Voor mezelf zou ik het eerder doen maar dan heb ik het over een jas van maximaal 300 euro en dan denk ik dat ik hem al bijna niet durf te dragen :p

Je hebt helemaal gelijk en je hoeft je niet te schamen hoor, iedereen moer doen wat hij kan en wil doen. Als jij dat leuk vindt is er geen probleem toch! :thumup:

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Goed dat je zo daar mee bezig bent. Maar dan denk ik dat jij ook aardig wat geld aan kleding uitgeeft?

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.242
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Whahahaha, wat een verschil dan ja! Ik heb voor Dafne de winterjas van vorig jaar die nog past, was toen 30 euro. En vandaag een voor 23 euro gekocht voor erbij. :roflmao:
    Weet trouwens niet wat ik zou doen als ik uberhaupt het geld had hoor.

Zara75 en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als je er het geld aan uit kan geven snap ik dat wel. Maar je kan niet dieper dan de bodem van je portemonee. ;)

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nee bijna niks :) ik koop namelijk bijna nooit kleding. Heel af en toe iets tweedehands en misschien 1 keer per jaar iets nieuws. Zolang kleding nog goed is draag ik het en ik let erop dat ik niet teveel koop wat heel modegevoelig is. Ik let met name op de kleuren en het model, of dat mij goed staat. Ik heb niet zoveel kleding maar grijp nooit mis eigenlijk. En ik let op de uitverkoop, dus koop kleding van fairtrade/ecomerken met flinke korting. Dat vind ik ook wel belangrijk, want mensen zeggen vaak dat ze er ook wel op zouden willen letten maar dat ze het geld niet hebben. Dan kan ik mooi bewijzen dat je ook zonder veel geld uit te geven hierop kunt letten :)

Nimue, Ysabella, Huismuisie en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik koop wat ik mooi vind en dat is 9 van de 10 keer geen merkkleding. Ik heb er dus niet zoveel mee.

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Dit! Zelfde voor mijn kids :)
    Al hebben die wel altijd een Cars jas. Maar ook alleen omdat ik die mooi vind en ze blijven ook mooi na lang dragen

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik koop wat ik mooi vind. Van zeeman tot Gucci. Fuck it wat de rest vind.

Lisa2, Nescio, Deliana en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. mamavaneenpopje

mamavaneenpopje Actief lid

15 feb 2014
    254
    203
    43
    Vrouw
    Mijn dochter heeft veel jurken van nik&nik maar niet alleen de kwaliteit ook de pasvorm is echt vele male beter dan die van de h&m! Ik vind dat je het er echt vanaf ziet! Maar goed misschien ben ik niet objectief ben echt fan van de kleding van Nikkie en nik&nik. Hangt hier veel van in de kast en kwalitatief echt top!

Cloud9 vindt dit leuk.
  10. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik persoonlijk zou zelf nu op dit moment nooit 1000 euro uitgeven aan een winterjas.
    Maar ik denk als ik het financieel makkelijk kon permitteren dat ik het dan wel in overweging zou nemen zeker zoals je aan geeft dat het echt een goede jas is. En je kan er jaren mee doen.

Ik ben stiekem wel benieuwd hoe duur jou duurste schoenen en tas zijn en van welk merk:rolleyes:

11. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ze heeft een Birkin, is al vaker voorbij gekomen :D:D:D. Sorry @DastyQueen moest er gewoon op reageren... :oops:

Vitamientjuh, DastyQueen en Bezige bij vinden dit leuk.
  12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.298
    17.185
    113
    Nou idd. Maar de meiden krijgen mega veel van mijn tante, hoef voor de winter alleen maillots en ondergoed en schoenen te kopen :D (zowel mijn nichtjes als mijn dochter vinden het doorschuiven leuk. Zodra dochter niet meer wil stoppen we).
    En voor de jongens krijg ik ook regelmatig

Liekje81 vindt dit leuk.
  13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ik zie soms enorme bedragen voor kleding stukken van grote merken. Voor datzelfde bedrag kan je mooie duurzame kleding kopen die onder eerlijke omstandigheden zijn geproduceerd.

Ik vind kleding van by-bar mooi, king louie heeft ook mooie kwaliteit kleding en voor m'n zoon vind ik pomp de lux altijd van erg goede kwaliteit. Koop wel bijna altijd in de sale.

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    *Googled even* Holly ****!:|
    Ach, als je het kan en wil betalen en er plezier van hebt:thumup:

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik koop me gek aan kleding.. Maar het hoeft niet perse merk te zijn!
    Ik moet het leuk vinden.. Helaas is er zoveel leuks :D

Maan14 vindt dit leuk.
  16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik trek ons zoontje aan wat ik leuk vind. Vaak meng ik merken als vingino en 4funkyflavor met anderen merken zoals h&m of c&a.

17. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik ken dat dus allemaal niet... behalve dat King Louie van het forum en dat vind ik dus helemaal niets.

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik heb alleen nog nooit een 'live' foto van de Birkin gezien. Zélfs niet in het show je outfit topic. Maar @DastyQueen : ik heb hem ongetwijfeld gemist.
    Dussss..... Alsnog graag een foto, bij voorkeur in een duidelijk herkenbare pose...

Zara75 vindt dit leuk.
  19. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Nee, ik heb ook het idee dat ie in een vitrine staat in de slaapkamer :roflmao:.

Angel1980 en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.298
    17.185
    113
    vinden de kinderen hier geweldig om juist met zoveel mogelijk kinderen tegelijk hetzelfde aan te doen, vooral bij dochter in groep 4 wordthet regelmatig afgesproken :D

femkes en Nescio vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina