Zelf winkel ik vaak bij de winkel van het bedrijf waar een vriendin werkt. Daar komen kleding containers binnen en je wil niet weten wat voor dingen er weg gegooid worden kwa merk spullen soms nog met kaartjes er aan en het kost geen drol. Het word overigs eerst allemaal op kookwas gewassen bij dat bedrijf en gereinigd voor het doorverkocht word.
Ik koop voor mezelf zelden wat nieuws, draag altijd dezelfde dingen en alles in het zwart, lekker makkelijk dus Voor mijn kinderen koop ik merk Maed for Mini, Tiny Cottons, Repose AMS e.d via Marktplaats en verder soms wat bij de Zara, H&M en Hema.
Voor mijzelf koop ik vaak bij de didi. Geen idee of dat een echt merk is wat onder merkleding valt. Dit zit en staat gewoon het leukste bij mij Mijn man draagt graag wat duurdere merken, moet zeggen dat dit ook beter staat. Hij draagt doorgaans pakken. Hij zit nu met een slobber shirt en joggingbroek op de bank en dat vind ik maar niks Voor dochter koop ik merk kleren alleen nog maar in de uitverkoop. Daarnaast c&a, h&m, Hema etc. Ze ziet er super leuk uit en ik heb geleerd van mijn fouten toen ze jonger was. Toen kocht ik veel en dure merk kleren. Wat ze vervolgens amper aan geeft gehad of wat vies werd en niet schoon te krijgen was. Schoenen en jassen bezuinig ik weer niet op.
Ik ben vandaag weer aan mijn nek geopereerd maar zodra ik weer op de been ben ga ik een foto posten van ik die mijn tas kust+
Hier zijn de oudste kinderen “ helaas” in een leeftijd beland dat ze toch wel kieskeuriger worden. Ze moeten Nike air max schoenen, zowel zoon als dochter, ze willen een Ballin sweater, dochter van bijna 13 jaar is helemaal gek van the Only wat ik zelf wel weer heel leuk vindt en opzich redelijk betaalbaar. Ze heeft een Nik en Nik jurk en die staat wel super leuk en mooi maar nu vind ik het wel mooi geweest en kijken we ook maar eens bij de h&m want daar is ook zoveel leuks te krijgen. De jongste van zes jaar draagt vrnl H&m, Hema en C&A. Voor mezelf koop ik zelden dure merkkleding, weleens Steps of Only maar geen jassen van 1000 euro want dan heb je naar mijn mening toch echt geld teveel haha
Cadeautje? Holy moly een cadeau met hoofdletters. Wel super gaaf als je die van iemand krijgt. Ja dan snap ik dat je geen C&A jas hebt. Dat past niet bij zo’n tas denkt iedereen gelijk dat je een nepperd hebt.
En als extra incentive beloof ik als tegenprestatie een foto van mezelf waarop ik mijn eigen kont kus... Als dát geen extra zetje geeft om snel te herstellen...
Hier hebben ik dan weer dikke respect voor !! Top dat je het weg geeft aan mensen die het zelf niet kunnen betalen
Ik vind het trouwens nog een belachelijk kado en draag de tas haast nooit veels te bang dat er wat mee gebeurt. Als het goed is word de tas ook alleen maar meer waard dus was dit een goede investering en als ik er zuinig op blijf kan het een leuk appeltje voor de dorst zijn.
Superschattig! Dat bedoel ik dus, bepaalde kledingstukken van burberry zonder die overdreven ruitjes vind ik soms zo leuk, maar ook zo prijzig .
Ik koop voor de kinderen bijna alles tweedehands. En ja dan is het vaak merk maar dan ook niet heel duur of om gezien er in te worden. Ik vind het zonde om veel uit te geven ik ga liever leuke dingen doen voor het geld. Als ik in de zoektocht naar kleding voor mezelf iets tegenkom of voor manlief dan is dat ook prima al komt dat heel wat minder voor. Ik geef niet veel om kleding ik wil er graag verzorgt uitzien en de kids en man ook en dat is het geval we krijgen altijd te horen dat we er netjes bij lopen ...
Als het om kinderkleding gaat; zonde van het geld. Het is wel wat mooier, maar niet zoveel mooier dat het het prijs verschil goed praat. Ook niet als je het doorverkoopt (hoe vermoeiend!). Dat het langer mee gaat vind ik voor kinderen niet relevant want ze zijn er voor die tijd al lang uitgegroeid. En lijkt me ook vervelend als dure kleding stuk gaat met spelen etc. Als kinderen altijd helemaal in merkkleding lopen vind ik dat ook een beetje aandacht trekkerij/ opschepperij / beetje zielig dat je zoveel geld verspilt. Ook als je zwemt in het geld. Bij volwassenen vind ik het een ander verhaal. Maar dat ligt wel aan de prijs. Een goed maatpak kun je wel echt zien en als dat jaren mee gaat beschouw ik dat als investering. Andere kleding zit ook wel vaak mooier/beter. Maar als de prijs te absurt word vind ik het dat verschil niet meer waard.
uhm, nou eerlijk gezegt hoef ik dat niet te zien, veels te bang dat ik dat beeld nooit meer van mijn netvlies krijg. Je mag daarna trouwens wel mijn kont kussen hoor
Dat is ook weer zo. Mn vriend heeft 10 jaar geleden een rolex gekocht die hij altijd draagt. Niet helemaal van goud maar wel met gouden schakels. Die is nu ruim 2x zoveel waard als dat wat hij ervoor betaald heeft. Niet dat hij hem ooit zou verkopen. Maar toch leuk.