We hebben een naam in gedachte en gister hadden we het over de schrijfwijze van de naam.. zou ook graag van jullie willen horen wat jullie ervan vinden. de naam wordt uitgesproken als: Na-jee-lie en kan geschroven worden op de manieren: - nayeli - nayelee - nayely - nayeley kom maar op
Nayeli, zou ik doen. De anderen vind ik er een beetje geknutseld uitzien, maar dat kan ook aan mij liggen.
grappig, tot nu toe alleen de reactie voor Nayeli. zelf dacht ik ook aan deze schrijfwijze, of aan de schrijfwijze van Nayely..
Het is niet echt mijn type naam maar hoe minder y's er in een naam zitten hoe beter het naar mijn idee is. Nayeli zegt precies wat er moet staan.
haha nee dat is het absoluut niet. het is een naam wat nog komt van het 'native-america' en het betekend i love you.
Ik dacht ook dat het Nayeli moet zijn (en als er Nayely staat, betekent het misschien wel iets heel anders in het Indiaans )... Nayeli - Origin and Meaning of the name Nayeli at BabyNames.com Turkse namen Tanyeli en Samyeli bestaan ook, haha Maar ik vind het een mooie naam, hoor, Nayeli Succes!
ik kies voor de normaalste uitziende spelling Nayeli. Met als die y`s erin vind ik het er heel raar uitzien. Maar echt mooi kan ik het niet vinden, sorry. Maar jij vind de namen van mijn kinderen ook heel erg tuttig als jij van dit soort namen houdt Ach ja anders heeft iedereen een Truus en een Henk rondlopen.