volgens mij ben ik gek aan het worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Dames,

heb na 1 jaar klussen..en mk gekregen op 14 nov. Daarna na 6w en 4d ongi geworden voor 4 dagen.. tot 2 jan.. daarna begonnen met ovu testen..

Maar sins 2 weken sms ik met een waarzegger en heb ik hier door een boek laten bladeren.. en ik kreeg allemaal positieve antwoorden.. Ik ga nergens vanuit want ja.. tis maar een boek, en ook een waarzegger kan het fout hebben.

Ik heb wel een heel rustig gevoel over me heen heel apart.. net zo van "ik word toch snel zwanger"..

maar nu had ik deze week wel last van buikpijnn.. en steken in me zij enzo..

Dusss... ik van de week zwangerschapstesten besteld bij sensitest...

Gister deed k een dipstick en een echte zw schap test.. even laten liggen... nou was ondertussen bezig met de was opvouwen enzo.. dus ff snel gekeken naar de echt test.. maar niks.. ik hem weggegooit... Dus ik plak me ovutesten en die dipstick zwangerschapstest in me boekje..

dus ff laten pakte ik die test toch nog effe uit de prullenbak om te kijken of die echt nega was.. Maar die test kan je bij het uiteinde uit het plastic kokertje trekken.. dus ik had dat gedaan.. en toen ik dus ging kijken.. deed ik hem terug en zag ik 2 streepjes.. dus ik dacht dat kan niet.. dus ik wou hem er weer uit trekken en toen beschadigde ik hem.. dus ik kon niet meer kijken.. Dus nouja.. effe later weer een zwschaptest gedaan.. en toen had ik er ondertussen 3 gedaan.. en savonds gng ik me boekje na kjken.. en toen zag ik dat bij 1 zwangerschapstest staat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun heeeel licht streepje.. bij 1 zie je niks.. en bij 1 zie je echt in de diepte een streep... Dus vanmorgen en vanmiddag weer testen gedaan.. en in de diepte zie je echt die 2e streep.. maar ik zie het echt maar ben zo bang dat ik het me verbeeld..

het is niet een duidelike streep maar echt zo 1 die je in de diepte ziett..

Ennn.. daarbij.. mijn ovulatie testen waren een paar dagen licht.. toen iets donkerder en nu zijn ze weer licht.. maar er is er nog geen 1 net zo donker of donkerder geweest als die ovustreep.. wat kan daar de oorzaak van zijn/.?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat vervelend voor je dat je nog geen duidelijkheid hebt...
    maar sms-en met een waarzegster :( en bladeren in een boek :(
    Daar zul je echt niet eerder of later zwanger door worden.
    Je bent zwanger zodra je het bent, als je binnen de tijd van de test een positieve test hebt zonder m uit elkaar te halen.
    Ik hoop heel erg voor je dat je binnenkort een superknalpositieve test hebt, maar zal toch proberen geduld te hebben en over 2 dagen weer te testen

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoe kun je nu al testen als ik zie dat je pas over 10dagen kan testen?huh

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nee daarom schreef ik ook dat ik van die boek en waarzegger dat ik daar niet van uit gaat..
    En dat was idd ook nog binnen de tijd die test..

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou voeld eme nie zoo lekker.. buikpijn enz.. en ik weet hoe ik me voelde met me zwangerschap die mis is gegaan.. en dit was ook weer zo gevoeletje.. dus d8 doe een test.. bij me vorige zwangerschap gaf die het ook al met 2 en halve week aan.. maar nu zit ik dus met die test..

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik zou over 2 dagen nog een test doen, als je echt zwanger bent is de test dan donkerder.. succes ermee!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou nog 10 daagjes wachten met testen tot op je nod. 10 dagen voor nod testen is wel erg fanatiek :) een klein aantal test maar 3 dagen voor nod positief, en dat is al geluk hebben, maar 10 dagen? En de kans dat het fout gaat voor je nod is ook best groot, dus om teleurstelling te voorkomen zou ik pas over 9/10 dagen testen. Liefs Daantje

8. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik hoop het voor je meid dat je over 9 dagen op een nieuwe test 2 vette strepen hebt staan.

Deel Deze Pagina