Ik heb nu al 4 dagen geen oog dicht gedaan en mijn kleine ook niet. Ze is maandag ingeënt, haar tandjes komen door en ze is snipverkouden. Ik geef haar af en toe een zetpil en VSM. Ze is ziek, nu is alleen zijn best zwaar omdat ik ook erg moe ben. Maar liever zo dan mijn ex om me heen hoor! Hebben/hadden jullie kinderen ook zo'n last van tandjes? En wat deden jullie toen?
Vorige week was mijn meisje ook ziek, Oorontsteking en een luchtweg infectie. Ik heb toen echt s'nachts zitten huilen dat ik het niet meer trok. Zo moe en wanhoopig was ik. Maar ik heb het overleeft, je moet wel als je alleen bent. Pak even tijd voor jezelf als ze slaapt, laat de boel de boel dat komt wel weer. Maar je moet je tijd pakken als het kan op dat moment.
ja inderdaad ook mijn kleine ventje is een rampenplan met tanden krijgen. De eerste maanden met krampjes, nu dus de fases af en toe met tanden en als hij echt ziek is dan merk je het ook; huilerig, hangerig, moe maar nauwelijks slapen. (of juist heel veel) echt dingen doen anders dan die je al doet zijn er niet. ik gaf ook zetpilletje voor slapen gaan of bij last tegen tandenpijn chamodent en zo nu en dan een koud ijsje of koud fruit wat dan wel goed ging en zijn speen. en verder idd als hij dan slaapt.... ook even slapen. en even 10 minuten 15 minuten laten huilen mag best hoor om even adem te halen. even doorbijten he !!
L.iam is ook snotverkouden, het loopt hem echt uit de neus ( srry de smakelijke details ) 2 tandjes komen door dus daar ook last van,, Ik geef hem neusspray 3x per dag dit helpt gelukkig en verder dentinox. Gelukkig slaapt hij hier wel door maar overdag aan het zeuren. Het is even doorbijten idd en probeer slaap te pakken wanneer ze slaapt zodat je door kunt,, hier een zware 2 maand gehad toen L.iam zijn reflux nog niet onder controle gehad. Het is moeilijk maar het gaat over, zo moet je maar denken. Liefsz 8)
Goh, het is zo fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Ze slaapt nu net (hoop ik) het is 21.42! Ik ben nog wel met haar onder de douche gegaan, even relaxen en stomen tegen een vastzittende neus. Ik ga er zo maar achteraan denk ik! Bedankt voor jullie reacties
God, hier ook al, zit er iets in de lucht ofzo? Mijn mannetje word altijd al een paar keer wakker maar de laatste 2 weken word hij om 2 uur wakker (laatste fles om 22:30) en is niet meer in slaap te krijgen! Krijsen alsof ik hem mishandel ofzo. En dan vervolgens om half zeven weer in slaap vallen als ik me klaar moet gaan maken...
Mijn zoon is verkouden, slaapt 's nacht gelukkig wel door (tot nu toe) heb een ui naast zijn bed, geef hem neusdrupjes en smeer hem in met Luuf. Het nadeel nu is dat mama ook niet 100% is... Hoesten, snotteren, hoofdpijn en keelpijn maar ja ik kan niet even lekker in bed kruipen ik moet doorgaan en mijn zoon verzorgen. Vandaag was mijn beste vriendin om mij te helpen zodat ik een beetje kon bijkomen, gelukkig was zij er want ik ruik de poepluiers niet momenteel dat is ook vervelend voor ik het weet loopt mijn zoon zo een uur in de poep rond... Wat hij geeft het zelf ook niet aan. Gelukkig weet ik ong de tijden wanneer hij poept en ik controleer wat vaker nu, maar vandaag kon mijn vriendin het ruiken haha
ik ben inmiddels weer helemaal opgeknapt en die kleine ook. Ze heeft nog wel last maar zonder koorts, ze slaapt ook weer goed. Soms is het wel lekker om het even op het forum te gooien voor wat lieve woordjes, ha ha! I Thank you all