Ok, nou ben ik zowiezo een aparte maar vroeg me af of ik de enigste ben. Ik vind dit regenachtige weer altijd heerlijk, lekker op de bank met mn dekentje, de tv zachtjes en luisteren naar de druppeltjes op de raam. Ik slaap met dit weer ook veel gemakkelijker, ik denk ivm het geluid van de regen en wind. Nou ben ik op het moment ook wel in de luxe dat ik thuis zit met zwangerschapsverlof. Maar ik vind dit weer al heel mijn leven fijn, naar huis fietsen door de regen en dan thuis lekker huispak en pyama aan en niks meer doen!
mmm als ik niets meer hoef en in de cillmodus kan... Of bakken met de kids enzo. naja bijna weekend.......
Nee hoor, ik ben er ook gek op. Al vind ik erdoorheen fietsen wel minder. Ik kan weer helemaal NIETS met warmte en zomer enzo.
Ik vind dit weer dus echt vreselijk, bah bah en nog eens bah. Heb ook veel meer pijn met al die regen dus ik baal
Ik vind het ook echt heerlijk! Ik kijk al maanden uit naar de herfst/slechter weer! Ik hou wel erg van voorjaarsweer... warm en fris tegelijk. Maar zomer is echt niet mijn ding... Veel te klef en de zon te sterk. Ik zit niet graag in de volle zon en schaduw vind ik altijd beperkt en ook weer benauwd... Ik geniet dus ook vandaag! Muziekje aan, kopje thee... Brownie in de oven. Ja, ik ben gelukkig! :d.
Ik kan er ook van genieten.... Behalve vandaag, heb late dienst blegh. Zit veel liever thuis. Potje thee, muziekje, boekje en lekker chill modus aan
In November vind ik dit weer ook prima, maar nu nog niet hoor. Geef mij de zomer maar weer ff terug, dit weer kan altijd nog
Ja, ikke ikke!! Mijn man en ik zijn allebei totaaaaaal geen zomermensen en mijn humeur schiet altijd omhoog als de temperatuur daalt haha! Lekker samen knus op de bank met een dekentje, een goed boek of een leuk programma......I love it!!
Dat gure weer hou ik ook wel van.. dekentje erbij, kopje herfstthee (hij is er weer ) en muziekje.. Lekker hoor Minder is het als ik door die regen heen moet, bezorgd me extra pijn
Ik vind dit ook zooooooooooo heerlijk. Hier heb ik op gewacht haha....Heb vanacht heerlijk geslapen door de enorme harde wind en regen, en stond vanmorgen op met een lach. I love it!!!!! Hallo herfst, daaaaaaaaaaaaaaaaggg zomer!!!!!
Ik vind het zo verschrikkelijk, kan niets doen, zit maar aan huis gekluisterd, bah... word er ook knetter sago van.. Nee ik hoop dat het volgende week gewoon weer lekker word zoals ze zeggen. Ik haat dit weer. Vannacht klaar wakker geweest door die pokke wind, hele tijd dat piep geluid van die wind langs mijn raam ... :x Dit seizoen en het winter seizoen zou verboden moeten worden, als ik het financieel had kunnen doen dan was ik nog liever gisteren dan vandaag geemigreerd.
Ohh dit weer is zalig!!!! Vooral nu voor mij haha kan eindelijk weer normaal de deur uit Lig nu heerlijk met een boek op bed en mijn katjes om me heen... En een kleine Uk die trappelt in mijn buik... Ik zeg ik geniet!!!
Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Mijn moeder keek me net ook al heel raar aan toen ik vroeg of ze dit weer ook zo fijn vond. Wel zei ze dat ik als kind zijnde al van de regen hield. Ging bij warm weer pas naar buiten als het begon te regenen, lekker in de warme regen springen en dansen hihihi Mijn moeder vind het ook niet erg dit weer maar haar reuma is dan ook een stuk erger. Mijn vriend daarintegen vind het fijn weer omdat hij dan geen last heeft van zijn hooikoorts.
Ik vind dit heerlijk! Tegen dit weer kun je je wel kleden, maar tegen dat vieze warme plakweer niet (ja, gewoon helemaal niks aantrekken en ergens in het water gaan liggen afkoelen ofzo, haha, maar da's lastig op je werk...) Ik snap dat het niet praktisch is als je met kleine kinderen door een hoosbui moet en dat het extra tijd kost om regenpakken etc. aan te doen, maar in die fase zit ik nu nog niet Dus ik geniet er nu nog lekker van!
Nou, hier nog zo'n aparte hoor Ik voel me altijd zo lekker relaxed met dit weer! Lekker op de bank boekjes lezen met dochter, muziekje aan. Nu alleen nog een temperatuur van circa -5, wat sneeuw en ijs en ik ben een gelukkig mens.