Hey allemaal, Heb weer ff vraag je ben nu 5 a 7 dagen overtijd en heb nu 2neg testen, maar heb ook witte afscheiding en is beetje slijmerig. Verder ben ik ook erg vochtig "down there" en ik kan ook de baarmoeder goed voelen. Herkennen jullie dit? Met name die witte afscheiding.
Hey Denise88, Ik heb precies hetzelfde. Ik ben alleen 9 dagen overtijd en 3 testen negatief. Alleen ik heb meer klachten/symptomen als alleen veel vocht onder. -Krampen in de buik -Rommelige darmen -Braakneigingen -Gevoelige tepels -Veel moe -aan kleine dingen irriteren -Stemmings wisselingen -Pijn tijdens seks -hoofdpijn -donker gele urine - Pijn aan de ogen -Veel na de wc(ook ivm veel vocht) Heb jij ook meer klachten/symptomen?? Ik hoop dat ik niet de enige ben met zoveel dingen. Maar word best gek van me zelf
ik zit ook in dezelfde periode.. ik ben 8 dagen overtijd.. 1 nega test en dit zijn mijn symptomen: 1. gevoelige tepels. 2. spierpijn links en rechts ter hoogte van heupen. vooral rechts. 3. gespannen borsten 4. bultjes op de tepelhoeden. 5. warmtevlagen alsof ik in een sauna zit opeens. 6. mijn thee vind ik opeens heel vies. (groene thee) 7. overdag gapen.. doe ik nooit! 8. aantal dagen terug een misselijke wave.. duurde een minuut of vijf.. 9. gele afscheiding. vandaag gelig en wat slijmeriger. 10. vaker trek in wat te eten. 11. gister en eergister en vanmorgen een borrelende buik die hoorde je echt goed. ik heb gister nega getest en ga volgende week weer 1 doen als ik nog niet ongi ben geworden.
Nou moet zeggen heb zelf wel meer symptomen dan dit. Alleen deze was nieuw. Dus dacht vraag het ff haha.. Maar verder heb ik, Opgezette buik Krampen Hoofdpijn Donkere tepels en kringen erom Schaamlippen zijn wat gezwollen en meer doorbloed Lage baarmoeder Vlagen van misselijkheid Sterker reukvermogen Hotflashes En vermoeid ben ook wel vaak erg vroeg wakker. Maar vocht etc herkennen jullie wel? Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken, helemaal naat de 2 negatieve testen.
En idd stemmingswisselingen. En heel vaak plassen en vaak ook donkere urine. Ik snap er niks meer van. Maar wil mezelf ook niet gek maken.
ik heb er zelf ook last van.. ben benieuwd of mn lichaam mij voor de gek houd of dat ik t echt ben.. ik ken iemand en die testte pas bij 8 weken zwanger via urine positief! bloedtest met vier weken laten doen.. en die was meteen positief! dus ik denk als ik maandag nog nie ong ben.. dat ik de huisarts bel!
Hier inmiddels ook veel witte afscheiding. Heel anders als het vruchtbaar slijm. Ook nog wel meer dingen, maar alle "kwaaltjes" kunnen duiden op zwangerschap maar ook op de menstruatie, dus kortom, kan alle kanten op. Meer als afwachten kunnen we niet helaas.
Ik nu 11 dagen over tijd. Die donkere urine herken ik heel erg. Ik heb juist (vooral 's avonds) geen trek. Normaal at ik gewoon aardappels en groente en vooral de groente vind ik heerlijk, maar ik krijg het gewoon niet weg. Ook gelige afscheiding had ik in m'n tampon. En vorige week heeeeeel licht bloedverlies. Heb ook ontzettende menstruatiekrampen, vooral als ik even druk ben geweest of net opsta. 9 dagen geleden test, negatief en 2 dagen geleden ook test gedaan, negatief.
Mijn urine ruikt ook anders en heel sterk. Maar indd lvtje het zijn ook symptomen voor menstruatie, alleen dit is al 10 dagen en de menstruatie komt niet hihih. @ Denise88 ik snap dat jij je niet gek wil maken. Maar als je overtijd bent en je hebt zoveel symptomen, dan maak je je automatisch gek Tenminste dat doe ik hihi @ larissasamantha ik heb ook spierpijn in mijn heupen zeg maar, al 2 dagen. Maar ik wist niet dat het iets te maken kon hebben met zwangerschap. Ik dacht heb teveel gedaan hihih. Maar dat kan ook duinen op zwangerschap?
Als t bij mij volgende week vrij nog steeds zo is ga ik de ha bellen. Moet zeggen laat t ook allemaal gewoon maar over me heen komen. Alleen soms is dat wel wat moeilijk. Want vraag me zovewl af en wil graag weten wat er aan de hand is.
Irritant is dat, zeker als de testen negatief blijven en je wel allerlei symptomen hebt. Anders maar naar de ha voor een bloedtest? Hier pas op dag 23 van de cyclus, maar ook allemaal van die kwaaltjes: Enorm opgeblazen (heb echt zo'n bol buikje alsof ik al 4 maanden zwanger ben) Pijnlijke borsten, duizelig, misselijk. Nu dan veel witte dikkere afscheiding. Prikkelbaar, pijn in mijn rug met vlagen. Maar ja, dit alles kan (volgens mij) ook te maken hebben met een naderende menstruatie.
Ja, ik ga dinsdag of woensdag testen. Dan ben ik 2 weken overtijd. Als ik dan nog negatief test dan indd even ha bellen. Ja lvtje het is moeilijk. Was er nou maar 1symptoom die alle vrouwen hadden als ze zwanger waren. Dan was het makkelijker Hihih
Pfff ik word gek van al die kwaaltjes. Heb weer hoofdpijn, ben alleen maar aan het mopperen op mijn vriend. Hij wordt ook gek van mij!! En nog steeds niet ongesteld!!
rustig aan doen! wat is jullie temperatuur? normaal bij mij rond de 36.5 nu 37.. las dat als je zwanger bent je temperatuur ook omhoog gaat en blijft.. ik zit nu op dag tien nod. nog steeds borrelende buik.. nu beetje misselijke vlagen en gevoelige tepels..
Ik ben weer wat rustiger. Ik heb niet echt heel fijn geslapen, veel wakker en veel gedraaid. Wel droomde ik dat ik zwanger was , dat was wel leuk. Ik wilde gaan beginnen met temperaturen na mijn menstruatie. Mja die komt niet hihi. Ik zit nu op dag 11 nod. Heb de zelfde symptomen als jou larissasamantha. Alleen heb ook een dikke/harde buik. Misschien toch maar testen??