Hey meiden ( weet niet of er heren zitten op het forum) Ik heb vaak met kleine dingen in huishouding e.d dat ik wat krampen krijg enzo. Simpelen voorbeelden , bv de wasmand, die droeg ik altijd op me heup, is hij ook voor gemaakt zit een krommig in, maar als ik dat nu doe, wordt het wat pijnlijk ( gevoelig) bij me heup. Bij stofzuigen, merk ik alsnel dat ik een verkeerde houding neem en last van me rug krijgt. Als ik lang op de fiets moet, dan als ik thuis ben, voel ik kleine prikjes. Ook ben ik snel moe, simpele voorbeeld, ging gisteravond om 11 uur op bed, vanmorgen kwart over 9 eruit en ben gewoon kapot, zo moe. Misschien mag ik wel van geluk spreken ofzo hoor, heb geen last van (.)(.) , geen erge last van ochtendmisselijkheid e.d, misschien ben ik wel een snelle klager ofzo, maar zou gewoon graag willen weten, hebben hier meer meiden last van.?
Nou, dat klinkt wel erg veel als....... ZWANGER! Tja, meid, hoort er allemaal bij! Je zult merken dat je straks in de 3 middelste maanden je ineens veel beter voelt en de hele wereld aankunt (geld niet voor iedereen, maar over het algemeen dan...) Verder zou ik zeggen, geniet er maar van, er wordt hard gewerkt in je lijf voor je kindje!
Afgelopen zaterdag visite geweest, gewoon op een stoel gezeten, toen ik daarna thuis kwam, had ik me toch een pijn in de onderbuik, bandenpijn! Nu is het twee dagen later en ik voel het nog! Terwijl ik alleen maar op een stoel heb gezeten! Zo stom he. Of toen ik vorige week een uur opde bus heb staan wachten, precies hetzelfde! De pijn was toen zelfs erger. Gewoon rustig aan doen, er is heel wat aan het werk daar beneden! En niet vergeten te bewegen, ahum.