Vandaag uitslag van de MRI-scan

Discussie in 'Prematuur' gestart door iniemienie, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Hallo allemaal,

Vandaag is het dan zover....
    Om 10 uur zometeen hebben we een afspraak bij de neuroloog voor de uitslag van de MRI. Nou ben erg benieuwd!
    Maak me wat dat betreft niet zo heel druk gelukkig maar vind het toch een beetje spannend.... Denk dat als het ernstig was dat ze het al eerder verteld hadden en ons niet nog eens 2 weken lieten wachten voor de uitslag.
    Ik zal straks wel even verslag doen van de uitslag!

Groetjesssssssssss Shir

2. Succes strakjes! Hoop dat het inderdaad meevalt.

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ben benieuwd. succes

4. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Succes, ben benieuwd!

5. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Succes!

6. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Nou meiden,

Dacht ik dat het mee viel....
    Dus niet echt :(. De neuroloog vond het toch iets teveel vocht tussen de hersenen en haar schedel. Het vocht tussen de hersenen viel wel mee maar vooral op haar voorhoofd. Haar hersenen produceren dus te veel vocht. Er is nu nog geen probleem maar het kan zijn dat ze teveel druk op de hersenen krijgt.
    Nu wilde ze het toch nog eens bespreken en bekijken met de neuroloog in het ziekenhuis Nijmegen. En hebben we een telefonische afspraak op 29 mei tussen 14.00-15.00. Dan hoor ik dus of die andere arts het ook teveel vind en wat er eventueel aan te doen is. Of dat ze haar meer gaan volgen. Ook zei ze dat als er teveel vocht geproduceert word ze daardoor een terug val kan krijgen maar zoals ze Nova zag dacht ze dat Nova dat toch echt niet zou krijgen.... (waarom zegt ze het dan, maak me daar nu wel druk over).
    Dus nu weer wachten tot 29 mei wat de andere neuroloog er van zegt..... Pfffffffffffffffffffffffffff, hebben we het ene hoofdstuk afgesloten en daar komt het andere hoofdstuk om de hoek kijken.
    Wel heb ik zoiets van, dit is bij toeval gezien want als Nova niet was gevallen dan hadden we dit nooit geweten en hoefde ik me nergens druk om te maken. Wat ze er prcies aan gaan doen , mocht het teveel zijn dat weet ik ook nog niet precies. Daar moet ik dan ook nog antwoord op krijgen......

Nou al met al viel het niet mee, maar goed we blijven positief, we kunnen toch niet meer doen toch?

Liefs Shirley

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gad wat naar. het idd zo dat je het anders niet had geweten. mijn schoonzus kwam pas op haar 40ste er achter dat zij helemaal geen vocht in tussen haar hersenen heeft. ze heeft nooit last en ze kwamen erachter doordat ze een ongeluk had gehad. verder waren er ook rare vlekken te zien. Ik hoop dat het allemaal meevalt en het is zo dat nova onder een vergrootglas word gehouden. ga als je blieft dus niet googlen op het internet en naar horror verhalen zoeken

8. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Shit, dit wil je niet horen. Maar hopelijk valt het allemaal mee en hoeft er niets aan gedaan te worden. Sterkte met wachten.

9. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Tnx!
    Nou ik ga idd niet googlen.
    Ik ga mezelf anders gek denken. Zou er wel vanalles over willen weten maar het is beter van niet............ Wie weet valt het straks allemaal wel mee.
    Maar het wachten tot 29 mei duurt wel langgggggggggggggggggggggggggggggggggggg.

Liefs Shir

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    sterkte meid!

11. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ooo meid het houdt ook niet op hè! Jeetje :( Wat een naar nieuws dit!

Maar misschien valt het mee? Bij Dean dachten ze ook dat hij teveel vocht in z'n hersenen had, maar de neuroloog in Utrecht vind weer van niet...je kent je eigen kindje het beste en merkt als er iets echt mis is toch? Ga vooral uit van je eigen intuitie en idd niet googlen!

Sterkte en knuffjes

12. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Nou vanochtend dus een telefoontje gehad dat de telefonische afspraak die we hadden met de neuroloog niet door kon gaan. Ze hadden de gegevens van de andere arts nog niet binnen. Nu moeten we weer 2 weken wachten. Pas 12 juni.
    Ik was/ben zoooooooooooo boos. Als het nu de 1ste afspraak is die verzet werd ok, maar dit is de 3e al. De eerste eigenlijke afspraak hadden we op 18 maart. Nou we zijn dan inmiddels dus 3 maanden verder en we leven nog steeds in onzekerheid. Heb dat ook zo tegen de assistent gezegd dat ik het ronduit belachelijk vond en dan had ik het nog zacht uitgedrukt. Kijk zij kan er niks aan doen zij is maar de messenger. Ik bleef er maar steeds mee lopen en had iedereen al om advies gevraagd maar iedereen zegt je laat je zelf toch niet zo afschepen. Dus ik net maar weer gebeld en toch gevraagd of de arst mij terug wilt bellen. al is het maar om me duidelijk te maken dat er niet zoveel aan de hand is maar dat we echt even op de ander uitslag moeten wachten, jullie snappen wel wat ik bedoel he? Nou die assistent ik kon haar wel wurgen! Ze viel me steeds in de rede en zei steeds dat de arts mij echt niet terug ging bellen. Nou toen werd ik nog bozer en heb gezegd dat ik het dan maar op een ander manier ga proberen want dit is echt niet normaal! Heb opgehangen, meteen in tranen natuurlijk en toen heeft mijn vriend maar nog eens gebeld maar ook geen resultaat, alleen wachten op 12 juni....
    Wat zouden jullie doen? Heeft er iemand tips want ik word echt gek van die onzekerheid!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    jeetje wat vervelend. Ik zou toch nog een keer terug bellen, als je echt rustig en kalm bent en eerst je excuus maken aan de assistent (anders doet ze helemaal niks voor je); uitleggen dat je al 3 maanden wacht en dat er steeds dingen worden uitgesteld, terwijl jij je steeds ergere dingen in je hoofd gaat halen en je verschrikkelijk zorgen maakt. Is er geen telefonisch terugbel-uurtje van die arts ofzo?
    Als de assistent niet redelijk reageert, dan kun je altijd nog boos worden...
    Misschien helpt langsgaan? dat is toch wat dwingender dan een telefoontje.

Misschien kun je e.a. versnellen door zelf die gegevens naar die andere arts te helpen? ;) Ik zou gewoon net zo lang (terwijl je rustig en aardig probeert te blijven) voorstellen doen, totdat ze gek van je worden en denken: laten we in godsnaam die mensen eerst maar even helpen, dan zijn we er van af...

Dus: niet laten afschepen inderdaad, maar wel rustig en aardig blijven anders wil niemand de moeite doen om je te helpen...

Sterkte!

14. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Vandaag weer een brief van de neuroloog binnen gehad. Sjonge jonge dacht ik nu durven ze niet te eens meer te bellen om het te verzetten. Ik maak de brief open en jawel weer een verzetting. Ik wilde al bijna beginnen met vloeken maar toen ik verder las, las ik tot mijn grote verbazing dat het was verzet van 12 juni maar 11 juni! Dus een dagje eerder! Phoe phoe en nu maar hopen dat ze morgen weer niet afbellen........ Nog 1 nachtje slapen en dan weet ik als het goed is de uitslag van de MRI!

Ik hou jullie wel op de hoogte!

Liefs Shir

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik wil jullie heel veel succes wensen voor morgen!

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    suc6!

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    succes vandaag.

18. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hooplijk hebben jullie goed nieuws gekregen!1

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he alles goed gegaan?

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heb ik er misschien overheen gelezen, maar iemand al iets gehoord van de uitslag? hoop dat alles wel goed was

Deel Deze Pagina