Babykamer geleverd met bijna 34 weken. Te laat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ylana, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben als een blok gevallen voor een babykamer bij Babypark Kesteren.
    Om een lang verhaal kort te maken heb ik op 2-10-2007 de babykamer besteld.
    Hij was niet op voorraad, dat zou 6/8 weken duren.
    Ik moest ongeveer 3 weken van te voren bellen om af te spreken voor de levering en montage.
    Ik heb zo juist gebeld.
    Helaas is de commode vertraagd werd me verteld. ("Tja..., kan gebeuren." dacht ik nog)
    Deze staat op 24 december gepland... DECEMBER?!?
    Rond die tijd ben ik al 34 weken zwanger...
    Ik heb de bezorging wel laten inplannen.
    Maar is dat eigenlijk niet te laat, of schiet ik in de stress voor niet?
    (Wat een gezeur weer! )

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zou me er niet druk om maken hoor! als je bevalt met 34 weken moet je kleintje toch nog even in het ZKH blijven, bovendien kan je dan toch aan je eethoek verschonen?

3. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Maar aangezien ze alles in één keer willen leveren heb ik de ledikant en ladekast(je) ook nog niet tot dan...

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Het zou wel handig zijn als je de babykamer eerder in huis hebt, maar het is geen groot probleem als het wat later is.

Stel je voor (wat ik niet voor je hoop) dat je eerder gaat bevallen, dan moet de kleine toch eerst in het ziekenhuis blijven. En vanaf 37 weken mag je pas thuis bevallen, dus dan heb je sowieso nog 3 weken om alles op orde te krijgen.

Wat je wel al zou kunnen doen? Wanden en vloeren in orde maken, bijvoorbeeld schilderen of laminaat leggen en alvast lampen ophangen. En alles van de uitzetlijst in huis halen, zodat je gelijk alles kan inruimen als de babykamer in elkaar gezet is. Misschien al babyspullen gaan wassen en strijken, maar dat kun je ook gewoon pas in je zwangerschapsverlof gaan doen.

Groetjes Saskia

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

bij een van de Januari mama's hebben ze een tijdelijk vervangend kamertje geleverd tot haar bestelde kamertje binnen was. misschien een optie om te overleggen bij babypark?

al brengen ze alleen maar een tijdelijk bedje toch?
    persoonlijk zou ik die wel vast in huis willen hebben

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Geen paniek, tijd zat!
    Wij hebben onze meubeltjes ook bij Babypark Kesteren vandaan, voor 15 euro zetten die mannen de boel ook in elkaar, dus dan heb je er helemaal geen omkijken meer naar.

7. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Ik denk dat je helemaal niet hoeft te stressen hoor.
    Ik moet zeggen dat ik nu bijna 37 weken ben en eigenlijk vorige week alles pas in orde had...
    Nu alleen nog wat kleine dingetjes en dan zijn we helemaal klaar...

Enne.. de service bij Kesteren is altijd wel erg netjes, dus dat zal vast wel goed komen!

8. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel. Ik ben al iets meer gerustgesteld.
    Het gaat wel goed komen. Alleen iets later en langer dan verwacht. :p

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Bij mij was de levering van het wiegje vertraagd (wordt nu geleverd als ik 39 wk ben). Maar heb keurig een leenwiegje gekregen van babypark. Als je 'm echt een beetje knijpt kun je daar dus altijd even voor bellen met babypark.
    Maar 34 wk lijkt mij wel op tijd, volgens mij had ik ook toen pas de babykamer een beetje op orde (afgezien van het wiegje dan :) ).

Groetjes Rosa

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Niet druk maken. Het komt wel goed. Ik sluit me verder aan bij wat hierboven al beschreven staat.

11. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    6 weken voor je uitgerekende datum is toch prima optijd?
    Als de kleine 6 weken te vroeg komt, heeft het ziekenhuis het bedje klaar staan en is dat thuis nog niet nodig lijkt mij...
    Als het met 37 weken staat is het prima, want dan pas mag je thuis bevallen ;)

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb je een ikea in de burt of op rij afstand? je kunt altijd als de nood hoog is daar voor 40 euro een tijdelijk bedje halen. is maar een idee, maar dat zou je altijd als backup kunnen gebruiken, desnoods zet je em daarna op zw. forum te koop of mp. maar ik denk dat 34 weken nog prima te doen is hoor! ik zou me er niet te druk over maken en inderdaad alvast afmaken wat wel kan.

Deel Deze Pagina