Op de zoekfunctie kon ik niet heel veel vinden, maar ik vraag me af of er meiden zijn die metformine gebruiken of hebben gebruikt? waarom vraag ik dit? we hebben een jaar (ruim) in de mmm gezeten (heb pco), na de laatste mislukte poging met lucrin, menopur, pregnyl en iui hebben we beloten om pauze te nemen. in de tussen tijd ben ik geopereerd en heb een maagbandje gekregen. maar nu begint het toch weer te kriebelen, en las ik het een en ander over metformine, ik heb ook al clomid gehad. dus ik dacht laat ik het hier eens voorleggen of er ervaringen zijn ermee, positief of negatief. want ik wil een afspraak maken in het zh, maar (nog) niet met spuiten oid beginnen.
hoi hoi! Ik heb 2 rondes clomid met metformine geslikt. Helaas deed het niets voor mij. Geen follikel groei en erg misselijk geweest! maar bij de PCO meiden weetik dat het ook wel kan helpen! Sucees!
Patje ik heb ook een ronde clomid met metformine gehad maar bij mij werkte het niet. Het begint dus weer te kriebelen, hoop dat het bij jouw wel werkt. Mag ik vragen waarom je nog niet wil spuiten? heel veel succes!