Hoe kun je dentinox het beste gebruiken. Mij lukt het niet goed. Als ik het met een wattenstaaf doe, drukt ze het met haar tong weg, of houd haar mond dicht En áls er iets op het tandvlees komt, gaat ze gelijk met haar tong erover heen Zo helpt het toch helemaal niet? Wat doe ik verkeerd?
Ik doe het wel gewoon met een wattenstaafje. Bodi duwt er ook met zijn tong tegenaan. Maar het komt gewoon op zijn tandvlees en helpt wel.
Met mijn vinger heb ik het ook geprobeerd, maar het komt dan ook een beetje op haar lip en tong (doordat ze het tegen probeerd te houden). Is dat niet erg?
Ik duppel eerst 2/3 druppels in mn handpalm en dip dan steeds m vinger in het plasje en masseer dit dan in. Zo zit er niet gelijk alles op je vinger.
Hier ook druppelen en dan met m'n vinger smeren. Beetje knoeien is geen ramp hoor, zolang je niet tig keer per dag haar hele kaak onder smeert...
Deed het hier ook op een wattenstaafje en dan over het tandvlees wrijven... Hielp altijd prima! Ze wilde hier ook altijd op het wattenstaafje zuigen, haha... blijkbaar lekker? NB heb het een paar maanden geleden zelf ook gebruikt toch mijn verstandskiezen waren getrokken en moet zeggen dat het wel echt wat verlicht....
Goed om te weten, want ik heb er altijd een hard hoofd in of het wel echt werkt. Heb het ook een keer op mijn tandvlees gesmeerd maar voelde niets...hihi...het deed er ook geen pijn natuurlijk. Lastig te meten dus. Maar fijn om te horen dat het dus echt iets doet.