sinds onze zoon van 2,5 naar de peuterzaal gaat scheld hij heel veel... hoe hij eraan komt weten we niet... want wij letten thuis erg goed op met wat we zeggen... we hebben alles geprobeerd... straffen (op een stoeltje) maar goed is ook aandacht dus dan maar negeren... niets hielp... gisteren mocht ie iets niet zegt ie ineens k*tmama..... ik denk niet dat ie weet wat ie heeft gezegd..... maar het deed me wel zeer,.... heeft er iemand tips hoe ik dit aan moet pakken want ik geneer me dood
Wij zeggen hier één keer dat we dat geen mooi woord vinden en daarna negeren we het. Gaat het snelste voorbij als we het zo doen. Verder is het vooral ergerlijk dat zoonlief dit soort woorden oppikt (van papa...)! Gelukkig heb ik k*tmama (nog) niet gehoord!! Ik denk dat het ook erg vervelend zou vinden. Het is zo gericht. Hier worden bepaalde woorden gebruikt omdat hij weet dat er een reactie op komt. Die reactie valt nu dus flink tegen.. en dan houdt het snel op. Verder heeft hij geen idee wat hij zegt.
hier ook regelmatig hoor ons meisje is nu 5 en scheldt een eind weg in het duits..... de krijgen op school zoveel dingen erbij en jammer genoeg dus ook de slechte dingen. hier negeer ik het meestal of zeg gewoon ff met vragend gezicht PARDON!!! en dan weet ze al genoeg en schaamt zich zelf beetje.