Hi meiden, Ik heb morgen een intakegesprek (telefonisch) bij de fertiliteitskliniek. Ik heb dit niet eerder via de telefoon gehad, dus zou ik graag willen weten hoe het eraan toe gaat! Er is vorige week donderdag al een inwendige echo gemaakt en bloed geprikt. Dit staat als het goed is al in mijn dossier. Hebben jullie tips? En wat gaan ze met name vragen? Alvast bedankt!
hoihoi Wij hebben voorafgaand aan de intake vragenlijsten moeten invullen over onze situatie.. menstruatiecyclus wel/niet onregelmatig, hoevaak vrijen per week, komt vervroegde overgang voor in de familie, zijn er erfelijke ziektes/aandoeningen binnen de familie en nog heel veel meer. Daarna hebben wij via Zoom een gesprek gehad waarin de lijsten werden doorgenomen en waarin we heel veel informatie kregen over verschillende behandelingen en wat we op de natuurlijke manier nog aan konden passen etc. Daarna heb ik pas bloedonderzoek gehad en de uitslagen van het bloedonderzoek (en sperma onderzoek) kregen we op de dag van de inwendige echo. En toen kregen wij te horen dat IUI met hormonen de beste behandeling voor ons was. Ik verwacht dat ze bij jullie ook gaan aangeven welke behandeling het beste past. Heel veel succes morgen!
Dank je wel!! Ik heb nog geen vragenlijst ingevuld, ook niet gekregen dus ik neem dan aan dat ze die vragen nu aan mij gaan stellen. Dan weet ik een beetje waar ik vanuit kan gaan.