We komen er gewoon echt niet uit. En ik wil gewoon DE naam vast hebben liggen. Ik heb sowieso redenen om te vroeg te bevallen, maar het zou me ook rust geven. Wat vinden jullie het leukst? * Milan * Lucas * Luka * Jens * Lars Of hebben jullie andere opties voor ons?
Dank jullie wel! Het lastige is dat ik andere namen uit dit lijstje leuker vind dan mijn man. Ik heb soms wat overtuiging van anderen nodig om een naam leuker te gaan vinden. Dus ik ben blij met jullie meningen!
Lars of Lucas vind ik t leukste. Jens het minst maar dat kan ook komen omdat ik er een negatieve asociatie mee heb
Mijn lieve neefje heet Milan. Ik kan niet anders dan dat een prachtige naam vinden De naam komt wel veel voor, maar hier in de omgeving ken ik maar 1 andere Milan dus hier is het prima te doen. Ik vind het een mooie naam
De bovenste drie namen zijn zo populair dat ik ze alleen daarom al af zou laten vallen. Dus voor mij blijven Lars en Jens over en van die namen vind ik Lars mooier.
1. Lars 2. Jens 3. Lukas (Milan en Luka vind ik niet mooi, ik vind ze te hip / mode / trendy en niet echt mooi voor een volwassen man - en bij beide denk ik aan een Italiaanse stad) Andere ideetjes nog: Adam Albin Arne Bjarne David Ebbe Einar Emiel Erik Felix Finn Hugo Ingmar Ivar Jelger, Jeljer Jelmar, Jelmer Jonas Jurjen Kai Kasper / Casper Lorens Max Olaf Oscar / Oskar Otto Ralf / Ralph Rolf Ruben Rune Sander Sten, Sven Stian Thom / Tom Thomas Tim Tobias Viktor / Victor