Maelin, doen! Het lijkt niet op Merlijn en het is juist leuk dat beide namen met een M begint. Jaelin vind ik een hele andere naam en is niet mijn smaak.
Ik vind de naam geschreven als Mélin zelf het mooist. Maar als ik moet kiezen uit the best of the rest zou ik kiezen voor Maelin(n). Ik vind het niet teveel op de naam van je man lijken, het verschil in klank tussen lin en lijn is in mijn beleving heel anders. Maar voor de duidelijkheid zou ik daarom niet kiezen voor de naam lyn(n) met de y gespeld, het zou dan makkelijker voor kunnen komen dat mensen het uitspreken als 'lijn' ipv 'lin'. Succes!!
Mijn eerste gevoel zegt: Maylin. Ik snap die dubbele n op het einde ook niet, dus vandaar mijn keuze. Alhoewel ik het eerder genoemde Mélin ook wel geschikt vind.
Ik zou ook Maylin doen. Maar bij ons achter heet de Chinees Mee-lin (sorry) dus ik heb er vooral Chinese associaties bij Het lijkt een klein beejte op Merlijn, maar dat vind ik juist leuk toch!! Ik ben ook naar mijn vader vernoemd, vind ik ook erg leuk nog steeds
Mélin vind ik ook leuk, maar omdat die er niet bij staat zou ik op Maylin stemmen. Zónder de 2e 'n', ja...