Ik zou 't schrijven als Jaylee, maar ik vind 't echt een verschrikkelijke naam (tokkie idd), sorry! Demi vind ik dan een stuk leuker (ook niet echt mijn smaak, maar wel gewoon een prima naam).
nou ik vind jaylee wel apart je hoort het niet zo vaak. tegen woordig heten 9 van de 10 meisjes demi en dan ook nog eens op de 100 manieren dat je het kan schrijven hahahaha ieder zijn smaak toch? succes meid!! liefs
Ik vind Demi leuker. Wij zouden onze zoon Demi genoemd hebben als hij een meisje was destijds. Nu echter zou deze naam niet meer teruggekomen zijn op ons lijstje. Ik vind hem wel nog steeds leuker dan Jaylee.
Ik vind het beide leuke namen. Demi stond ook op onze lijst. Maar het zijn een ander 'soort' namen dan nu populair zijn, zoals Sophie, Julia en Emma. Dat zijn toch een beetjes sjieke kaknamen zeg maar. Dat vind ik juist geen mooie namen, dus ik zou zeggen, Jaylee doen!!!
Sorry ik vind Jaylee echt geen mooie naam. Tokkie inderdaad. Jayda vind ik dan nog leuker, al zou ik dat zelf ook niet uitkiezen. Demi vind ik wel leuk.
Jaylee zou ik zelf niet kiezen. Het valt me op dat de uitspraak van Engelse namen vaak wensen te over laat, en vaak komt de naam dan erg plat en lomp over (dat is wat ik meemaak her en der). Demi is ook niet helemaal mijn ding, maar vind ik mooier dan Jaylee.
Ik vind Demi een leuke naam, niet voor mijn kind, maar ik vind het geen foute naam. Jaylee vind ik nog de beste spelling, maar ik vind het echt geen leuke naam. Ik vind Jaylee eerder een "Tokkienaam" dan een "kaknaam"!