Sprookjeswonderland Enkhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door Marcy26, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Wij gaan morgen een dagje met ons gezin naar sprookjeswonderland.
    Weet iemand of ze van die karretjes (sorry weet niet hoe je het noemt maar ze hebben ze ook in artis en de efteling bijvoorbeeld) hebben waar onze oudste in kan zitten als hij niet meer wilt lopen?
    Scheelt ons weer gesleep met een buggy aangezien we ook nog een tweelingwagen mee moeten.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    De paar keer dat ik er was ze niet gezien dus ga er vanuit dat ze die niet hebben.

Wel een enorm leuk park! Jullie (vooral de oudste!) gaat het vast erg leuk vinden! Weet niet hoe goed hij loopt, want er zijn wel meer dan genoeg zitmogelijkheden dus misschien is het best te doen zonder buggy. (Alhoewel bij vermoeidheid richting de middag :(). Heb je niet toevallig een meerijdplankje?

Nou veel plezier in ieder geval!

3. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik ben er van de week voor het eerst geweest dus ik kan erover heen gekeken hebben, maar ik heb ze niet gezien. Ik zou toch die buggy meenemen, scheelt je een hoop tillen waarschijnlijk, want het is best groot voor die kleintjes. Veel plezier!

4. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ja we hebben een meerijplankje aan de tweelingwagen hangen dus daar kan hij op staan. Hij wil namelijk ook niet graag meer in de buggy en dacht zo'n karretje is dan weer wat anders.
    Hij loopt op zich prima dus ga nog even door met twijfelen wel of geen buggy ;)
    Bedankt in ieder geval voor de reacties!

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Is idd een lastige leeftijd met wel/niet in de buggy willen en wel/niet alles kunnen lopen hihi. Als hij er niet in wil loop je weer met een extra buggy, terwijl jullie je handen dan al wel vol zullen hebben met een tweelingwagen en dan lopende dreumes haha.

Lastig... ;)

6. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ja erg hè...is ook lastig.
    We nemen hem mee en dan beslissen we gewoon op de parkeerplaats of we hem het park mee in nemen of niet.
    Kan je makkelijk terug lopen naar de auto om eventueel de buggy te pakken?

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Er hangt bij de ingang een bordje dat zodra je t park verlaat je er niet opnieuw inkan

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn eind april geweest, maar heb ze ook niet gezien. Je zoontje gaat het geweldig vinden! Veel plezier!

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Wij namen ook nooit een buggy mee..als Ryan moe was, nam mijn man m op zijn nek..maar er is zoveel voor hun te doen dat ze er geen tijd voor hebben om moe te worden haha

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    je bedoelt een bolderkar
    geen ervaring met dit park

11. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    raar, wat is de reden daar dan van?

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Er zijn geen karretjes. Ik heb ze nog nooit gezien en kom er vaak.
    Buggy's kun je gewoon naast de attractie zetten, ik heb nog nooit gehoord dat er iets mee gebeurd is. Voel je je daar niet goed bij kun je er eventueel ook een slot van een fiets op zetten (dat doen wij altijd in grote pretparken).

Deel Deze Pagina