Hoe dichterbij de echo hoe nerveuzer ik raak...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ninetje, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nou t heeft geen uitleg nodig eigenlijk.

18 januari is het dan zover, dan krijgen we de 20 weken screening en ik raak best nerveus, natuurlijk volkomen normaal die reactie maar bah...spanning!

Nog 2 weekjes en dan hoop ik eindelijk vollop te gaan genieten van mijn zwangerschap!

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Spannend hoor !

Grappig eigenlijk dat je gedurende de zwangerschap telkens weer uitkijkt naar het volgende bezoekje en echo...

Hebben ze bij jou ook expliciet aangegeven dat je maar met zijn tweetjes mag komen... :D

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoihoi!

Nee dat niet, we mochten gewoon iemand meenemen hoor.

Alleen we hebben besloten om samen te gaan, stel je voor dat er iets niet geheel goed blijkt, wat later gewoon bij trekt, dan weet ik nu al dat mijn vader zich erge zorgen gaat maken.

We gaan rond de 30 weken nog een keer voor een pretecho, dan mag paps wel mee!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Wij hebben die screening 22 januari. inderdaad ik kijk er onwijs naar uit. sort van volgende fase ofzo. Wij mochten ook iemand meenemen, maar hebben ook besloten om samen te gaan.

hoe dichterbij het komt hoe nerveuzer inderdaad, mede omdat ik de kleine helemaal niet voel....... zooo spannend

5. Hester

Hester Niet meer actief

Wij gaan al over 9 dagen! Ben benieuwd! Maar bang ben ik niet, er wijst niets op dat ons kindje het niet goed zou doen. Spannend is het wel en natuurlijk zullen we extra blij zijn als alles goed blijkt te zijn!
    Daarna gaan we ook eens kijken naar baby-spullen... hebben we nog nooit gedaan :oops:

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kan me heel goed voorstellen dat je het steeds spannender gaat vinden. ik had dat zelf ook, gelukkig was alles goed en is er bij jullie ook een mooi en gezond kindje te zien. Iig probeer er lekker van te genieten.

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb morgen een echo op 15 w, 3 d. Vind het zo enorm spannend, hoeveel is de kleine gegroeid, zit die goed op schema, is die beweeglijk genoeg enz enz.
    Zal trug geen oog dicht doen vannacht...

8. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Oh ik kan me dat zo goed voorstellen Ninetje! Het is toch weer even het moment van de waarheid. En hopelijk vinden ze geen rare afwijkingen! Ik ben er ook steeds meer mee bezig, het is erg spannend he? Succes ik duim voor je ;)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeh voor een aantal meiden dus ook spannend!

Juist de evt afwijkingen maakt het zo eng, terwijl de meeste afwijkingen gelukkig vanzelf bijtrekken of er is iets aan te doen.

K vind t ook enorm spannend om te horen welk geslacht er in mijn buik groeit, ( hmz beetje rare zin maar jullie weten wel wat ik bedoel)

K heb het idee dat het nadat je het geslacht weet het ook een stuk *echter* voelt, hebben jullie dat ook?

10. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Nou ik vind het ook spannend hoor! Heb woensdag onze echo en ben toch wel heel erg benieuwd hoe alles is daarbinnen!

Wij hebben de laatste echo met 9 weken gehad dus het is al weer 12 weken geleden! We hebben geen nekplooimeting etc gedaan, dat wilde wij bewust niet dus het is toch wel extra spannend!

geslacht willen wij niet weten maar het wordt zeker een stuk "echter" als we straks onze kleine te zien krijgen...Leuk hoor!

Wij gaan ook met z'n tweetjes en als alles goed is mogen de ouders en schoonouders mee met de pretecho op 17 febr (2 dagen ervoor wordt ik 30 jaar dus mooi kadootje leek mij!).

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He lieverd veel succes he komt goed! ik wed dat het allemaal goed gaat!
    veel knuffels en liefs jennie72 ps ik spreek je wel op de MSN he.

12. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Heey Meis,

Ik ken het gevoel ZOOOO GOED! heb hetzelfde... Betrap mezelf op de gedachte dat ik volgende week rond deze tijd voor het eerst naar m'n kindje zal kijken.....

En ondanks dat ik echt superblij en gelukkig ben betrap ik me ook op angstgevoelens.....
    iedere keer dat ik bandenpijn heb doe ik toch ff een schietgebedje (dat het ALLEEN bandenpijn is)

Maar meis, zal voor ons beiden wel goed komen!

Veel liefs,
    Marlene

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ha Ninetje,

Ik kan me het heel goed voorstellen. Vorige week hebben wij de 20 wkn echo gehad... nou die nacht heb ik natuurlijk het meest vreselijkste gedroomd en de hele dag super gestressd rondgelopen (waardoor de kleine super actief werd...)
    maar gelukkig was alles goed en hebben 25 min lang naar ons babytje mogen kijken! Geweldig, een helemaal af minimensje, wat alleen nog maar hoeft te groeien!

Heel veel succes met wachte en als het moment daar is, veel plezier en succes met kijken naar je kleintje!

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    wendy...nog 1 nachtje slapen voor jou!
    Wat spannend!

Kvptje, voor jou ook spannend he, de allereerste echo van jullie beepje (boontje) want meer zie je niet echt in die zwangerschaps duur, we gaan voor een kloppend hartje!
    Ik duim hard mee.

Liefzonneke, wat fijn dat alles goed is bij jou! Heerlijk gevoel lijkt me dat, heb je kunnen ontdekken wat het geslacht is van je beepje?

Hier nog 8 nachtjes slapen voordat we ons minimensje zien!

Voor manlief wordt het de eerste keer dat hij zijn minimensje als mensje zal zien, met 8 weken zag je echt alleen een boontje, hoewel meneer er al vanalles aan zag zitten,hahaha ook een pielie....zucht.
    De foto hiervan staat in mijn album...nou als jullie er iets meer dan een boontje uithalen vind ik dat superknap!

15. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    ooh ja ik was ook zoooo zenuwachtig voor onze eerste echo.. Ik lag daar op mijn nagels te bijten. Die vrouw vroeg al: zenuwachtig?
    neeeuuuuuj hoe kom je erbij? :)

Ik hoop maar dat alles goed is want eigenlijk is de 20 weken echo gewoon ontzettend leuk.. Ik was helemaal in de wolken na mijn echo..

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

Zucht...zwijmel!

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    jaa ik heb morgen om 9 uur in de ochtend een anatomi echo in het iekenhuis.. dus bij mij is ook volop de spanning aanwezig. Ik voel dat helemaal in mijn onderbuik al de spanning :)

maar nu vroeg naar bed toe gaan want dan is de avond en nacht zo voorbij ;)

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    En geen enge films kijken jij!

Wat is een anatomi echo?

19. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    vond het niet eng 8-[

en iuk heb geen flauw idee wat een anatomi echo is, ik heb daarna ook een 20 weken echo maar die is dan weer op 25 jan.

maar ik ga het morgen filmen en dan f fkijken of ik het erop kan zetten , weten we gelijk wat een anatiomi echo is ;)

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaa!

Meid is elk geval heel veel succes!

Ik heb even vlug een gegoogled op anatomie zwangerschaps echo en volgens mij is het hetzelfde als de 20 weken echo...

Elke andere vorm van anatomie is puur op de nieren gericht...

Raar hoor, laat je het wel even weten morgen?

Deel Deze Pagina