Nog 3 nachtjes! De angst neemt een beetje af en ik heb al 2 nachten gedroomd van een goede uitslag en weer was t elke keer ene knullie...Ben super nieuwsgierig nu! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
jemig wat gaat dat lekker snel ninnetje, eens even tellen ik moet noggggggg ..................iets minder dan 4 weken pfffffff lekker lang wachten dus maar de tijd vliegt voorbij when your having fun toch? Ik ben erg benieuw ninetje wel laten weten he? Ik heb dus totaal geen idee wat het gaat worden ik heb wel al een paar keer gedroomd over een meid maar dat zegt helemaal niets. xxx jet
Ninetje, het is superspannend die 20 weken echo. Ik heb hem net na de kerst gehad, en het is een wonderlijk gezicht. Je kind dat beweegt, gaapt, met de armen en benen heen en weer gaat. En als je dan ook nog te horen krijgt dat alles, voor zover de echoscopist kan zien, naar behoren functioneert, dat is echt groot geluk. Wij ( mijn man en ik) waren er stil van. Er valt echt een last van je schouders. Nog effies meid, en dan weet je het, succes!
Wij kijken er ook enorm naar uit jingels! manlief leeft nu al in een soort van roes, ben benieuwd hoe dat donderdag zal zijn, we gaan om half 12 ook nog eens de ongeboren vrucht laten erkennen door hem zodat t ukkie zijn achternaam kan dragen. Dan hebben we de echo al achter de rug...
Veel plezier morgen bij de 20-weken echo! Ik duim voor mooie plaatjes en niets dan goed nieuws! Groetjes, Wendy
Dankjullie wel! Jullie bent lief! Stiekum heb ik gisteren al een korte blik op de beep mogen werpen. Komt zo: Ik ging de verwijsbrief voor de 20 weken echo halen bij de vk en de echoscopiste kwam binnen en vroeg, zijn er nog echokandidaten? Dus ik zeg...nouhou... Met als gevolg dat ze heel kort een verkorte 20 weken echo heeft gedana behalve alles nameten, dat moet morgen weer. Voor zover ze het heeft kunnen zien was alles goed! En...morgen weet ik wel zeker het geslacht, ze was nu niet zeker... Ik laat jullie morgen zeer zeker weten hoe t is gegaan lieverds! En ik zal ook zeker de nieuwe fotos plaatsen! Kus!
Jij bent echt een bofferd! Nogmaals heel veel plezier morgen, lekker dubbel genieten dus! Zonder zenumpjes Liefs, mussie
He lieverd wauw ik denk nog steeds dat het een jongen word, voorgevoel. Ik wens je morgen veel plezier, en ik spreek je snel op de msn he. Knuffels vanaf deze kant! jennie72
ohhhh dus als ik het goed begrijp heb je al een beetje een vermoeden wat het is? ohhhh spannend ik ben benieuwd of wat je vandaag dan te horen hebt gekregen klopt met morgen. Heel veel plezier morgen en ik ben reuze benieuwd hoor xxx Jet
Foto staat in album jetteke en jennie... En t is echt geen jongen Mits ze binnen 2 dagen een piel laat aangroeien!
Ik had hem net bekeken Ninetje helemaal geweldig een meid. Van harte gefeliciteerd hoor echt heel gaaf . Stiekem hoop ik ook op een meisje maar ik ga uit van een jongen. Ik moet 12 feb dus nog even wachten. xxx jet
Oh een meisje wauw wat leuk zeg! Van harte. Lees later nog wel even hoe het gegaan is vandaag Liefs Mirre
Van harte meis. Ik ben echt blij voor jullie dat alles goed is met jullie kleine meisje. Lekker door gaan met genieten dus! Liefs,mussie
Lieve meiden heel erg bedankt voor jullie heerlijke meedeleven! Alles is achter de rug en mijn meid is helemaal gezond.... Van mij mag er een slotje op!