Op 11-11 heb ik mijn 3e IUI gehad. De zaterdag ervoor, dus op 09-11, heb ik voor het eerst Pregnyl 5000 gespoten om 18:00 uur. FM gehad op 08-11 met follikels van 21 en 16 mm. Ik heb nog steeds last van de Pregnyl volgens mij. Mijn reuk is bizar sterk, af en toe gewoon vervelend. Wanneer is dit spul uit je lichaam? Afgelopen zaterdag 16-11 moest ik 3x overgeven van 1 glaasje alcohol! Gisteravond had ik een paar uur last van een zeurende baarmoeder, redelijk vervelend maar niet pijnlijk. Ik denk dan: een innesteling? Pfff!! Stiekem hoop ik dat het inmiddels zwangerschapssymptomen worden, of is dit misschien nog een beetje vroeg (vandaag 8/9 dpo)??
Ik hoop voor je dat het een goed teken is. Ik heb vorige maand voor het eerst pregnyl gezet en ben echt tot aan nod er misselijk (etc) van geweest. En hoofdpijn niet normaal meer. Vanmorgen nog met gyn over gehad en die zegt dat dat dan allang uit je bloed is en je er geen last meer van kan hebben. Maar ja het was toch echt wel zo. Maar ik heb hier ook al genoeg dames voorbij zien komen die helemaal nergens last van hebben. Ik hoop voor je dat je goed nieuws gaat krijgen over een paar dagen!
Bedankt voor je reactie Esther! Pff, ik hoop niet dat het bij mij ook zo lang aanhoudt! Net heb ik wat info opgevraagd bij een vriendin die in de apotheek werkt. Ze gaat het even opzoeken, dus die info ga ik maar als betrouwbaar hanteren . Hopelijk kan ze het me snel vertellen!
Hoi mpo. Ik heb precies hetzelfde als jou doorlopen afgelopen maand. Alles op dezelfde data gehad alleen had ik maar 1 eitje. Voor jou 2x kans dus Kan wel goed zijn dat je ziek geweest bent. Mijn zusje had vis gegeten toen ze 3 weken zwanger was en moest ook overgeven, dus wie weet zegt je lichaam wel dit is niet goed nu. .. Heel spannend! Oh en bij alles wat je voelt denk je dat het wel eens raak zou kunnen zijn... Ga je ook volgende week maandag testen of later pas?
Hi Silver! Wat leuk dat we gelijk lopen! Hoe gaat het met jou? Heb je veel last gehad van de pregnyl?? Ik probeer te wachten met testen tot zondag/maandag. Ik merk denk ik wel of ik ongesteld word of niet tegen die tijd. Zodra ik bruinverlies krijg vlak voor nod, is het game over...
Jah echt he hihi. Fijn dat je emoties kan delen met anderen Ik voel me op zich wel goed al heb ik al eens aantal dagen last van een zeurende buikpijn die s'avonds over is. En verder nergens last... kreeg ik maar eens een keer last van misselijkheid, bloedverlies of wat dan ook maar na 2 jaar proberen, 5 iui's nog steeds niet helaas... En hoe ist bij jou?
Soms vraag ik me weleens af hoe we het volhouden, na al die tijd wachten en hopen, en al die teleurstellingen... Dit wordt jouw 6e IUI dus? En daarna, als het niet lukt? Ga je door met IUI of ga je een ander traject in? Ik hoop trouwens dat je gelijk hebt vwb het verhaal van jouw zusje . Heb je die zeurende buikpijn vaker gehad? Ik heb vaker bloedverlies gehad voor nod, ook misselijk geweest, het hele rijtje zeg maar, maar ook toen was ik niet zwanger. Ik denk niet dat je ergens van op aan kan wat dat betreft . Mijn enige hoop is dat mijn standaard bruinverlies voor nod weg blijft. Dat was de laatste keer het teken dat ik zwanger was! En heel erg tintelende borsten trouwens.
Hier een oude iui-rot met inmiddels 13 iuis achter de kiezen en ik moet heel eerlijk zeggen dat het echt alle kanten nog kan opgaan. "Valse" zw symptomen kunnen niet alleen van pregnyl komen, maar ook van progesteron. Vooral als dit erg hoog is kun je misselijk zijn en je anders voelen. Nu kan het natuurlijk ook extra hoog zijn door een zwangerschap, maar dat hoeft helaas niet altijd zo te zijn. Ik hoop voor je dat het raak is!! Bij mn dochter was het ook bij de 3e iui raak.
Hi Nana, Tja...i know...ook ik voel elke maand weer andere dingen en tot nu toe zonder weinig succes. Maar voor de eerste keer pregnyl is toch wel even wennen. Ik hoop ook dat het raak is deze keer, 3x is scheepsrecht .