Hoi allemaal, ik moet even mijn ei kwijt ! Deze maand ronde 6... Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus. Ik zou gisteren of vandaag ongesteld moeten worden( het varieert wel eens). Donderdaggetest.. Natuurlijk te vroeg en ... Negatief. Ik kon me niet beheersen! Ik had 1,5 weken geleden een week lang last van mijn maag. Mijn borsten zijn wat gezwollen.. Ik voel gerommel in mijn linkerzij... Nog geen enkel teken van ongesteld worden. Meestal heb ik wel een vooraankondiging (bruinverlies). Ik ben ook ( niet afgelopen week maar de week ervoor ) met vlagen misselijk geweest. Ik hoop zo dat het nu ook bij oyyns lukt. Maar wanneer ga ik nu weer testen? En had ik niet al meer signalen moeten krijg als ik zwanger zou zijn? Spannende week wordt het!
Je hoeft niet per se zwangerschapskwaaltjes te krijgen. Ik heb ze bij de eerste helemaal niet gehad en bij de tweede pas vanaf 6 weken. Als 29 dagen je langste cyclus is geweest tot nu toe dan zou ik vandaag nog een testje wagen. Ben benieuwd! Succes! Laat je het even weten?
Spannend meis, duim voor je! Mijn mijn zwangerschap die 11.4 week heeft geduurt heb ik nooit een kwaaltje gehad... Dus je hoeft geen kwaaltjes te hebben
Vanochtend getest... Negatief... Ik baal enorm.. Maar: nog niet ongesteld en ook nog teken dat dat gaat gebeuren. Temp vanochtend 37,2... Das dan wel weer hoog.... Zou het nog kunnen??