Zo iemand kwam er bij mij niet meer in. Dadelijk moet je ergens zijn op een bepaald uur, reken je erop dat ze komt en ... sta je daar zonder babysit of met een babysit die een uur te laat is. Komt ook echt niet "professioneel" over hoe ze zich gedraagt. Als ze dat later op haar werk ook gaat doen ... Ik zou haar dus een mailtje sturen dat ze niet meer moet komen (per sms zou ik dat niet doen). En als ze belt inderdaad zeggen dat ze duidelijk haar afspraken niet kan nakomen en dat je gaat voor iemand die betrouwbaarder is.
Heb haar zojuist een berichtje gestuurd en krijg terug dat we de zondag volgende week hebben afgesproken. Dat is erg raar aangezien in haar sms van daarvoor duidelijk stond ZONDAG de 1e. normaal zou ik gaan twijfelen aan mijn zwangerschapsdementie maar ze schreef het zelf nog in de sms "ik heb zondag 1 september een andere afspraak in de middag, kan het ook om 10:00" dan lijkt het me niet dat je op 8 september afspreekt... Heb het netjes afgerond en ben erg blij dat ik toch een berichtje heb gestuurd. stel dat ze wel 8 september voor de deur stond, ik weet niet hoe ik dat had moeten aanpakken. ben daar echt zooo slecht in. Thanks dames! Ik ga lekker mn bedje in, fijne avond allemaal!
Ik had gebeld om 10.30 al met de vraag of ze de afspraak vergeten is. Misschien heeft ze een goede reden, misschien ook niet.
Als je haar nog kan tegenkomen zou ik helemaal n berichtje sturen. Anders blijft het zo tussen jullie in hangen. En ik denk niet dat ze je daarna nog gaat bellen hoor. Schaamt zich kapot mag k hopen......
Gewoon zeggen dat het van jullie niet meer hoeft. Maar ik woon trouwens ook in Maarssen. Zal ik eens oppassen? Als je interesse hebt, stuur me een pb'tje. Ik hoef er overigens niets voor, maar mss dat jij dan eens hier op kan passen?
Ik werd direct helemaal enthousiast maar mijn man is er klaar mee Die zegt "nee stop maar met mensen van internet halen, blijkbaar weet je niet wat je in huis haalt" Ik hou je wel ff achter de hand als je het goed vind voor het geval hij weer bij draait want vind het wel een heel leuk idee. Oppassen doe ik sowieso al (ben gastouder) dus het is een kleine moeite voor ons.
Waarom moet het zo hatelijk? Je kan toch ook gewoon een net mailtje sturen dat je het jammer vind dat ondanks de goede klik met elkaar, je het gevoel hebt dat je niet echt op haar kan rekenen als oppas en daarom op zoek gaat naar iemand anders.
Ik zou een mailtje sturen dat je om deze redenen niet met haar verder wilt en dat dit geen manier van doen is, steeds niet op komen dagen en niks van je laten horen.
Goed dat je toch een berichtje hebt gestuurd. Ik zou het liever persoonlijk hebben gedaan maar ik ben goed met woorden dus ga graag die "uitdaging" aan. Wel vraag ik mij af waarom je niet eerder al een berichtje hebt gestuurd of gebeld hebt op de dag dat ze zou komen en niet kwam/te laat was?
Ik wist niet goed wat ik moest doen, zat ook te twijfelen aan mezelf omdat ik echt een zeef ben tijdens de zwangerschap maar toen begon ik de berichtjes terug te lezen en zag ik dat ik het wel goed had en dat we dezelfde data hebben afgesproken. Toen heb ik gewacht tot mijn man thuis was, de kinderen op bed lagen en we het erover konden hebben. Ik heb nog nooit in deze situatie gezeten dus weet niet wat "normaal" is.