Man wat vreselijk irritant, die enorme grote advertenties die iedere keer oppoppen bij het opstarten van deze site. Vervolgens na een aantal muisklikken wéér! Echt ergerlijk. Ik bedoel die grote advertenties die ineens van de onderkant je scherm opschuiven en als je ze weg wilt klikken, ineens nóg groter worden (bijv. Thomas de stoomloco)... Hoe zet ik dat uit? Kost me gigantisch veel internet iedere keer. Ja, hier in het buutenlaan doen ze nog aan max. internet MB.... geen flat.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/480262-irritante-reclame-banner-onderaan-site.html Hier al gelezen?
Ja zat er daar straks ook nog aan te denken van de laatste week ongeveer dat dit gebeurt. Reuze irritant denk dat ze een nieuwe bron van inkomsten gevonden hebben. Speelgoed in over vloed in elk geval. Idd irritant.
Ja hier ook....het gekke is dat het op mijn ouwe pc van 10 jaar oud niet doet, en op de nieuwe laptop wel.. Idd Thomas de trein, en als ik hem weg wil klikken, krijg je toch die pagina. Vind het onderhand behoorlijk irritant.
Geen last van. Ik heb hier nog nooit een advertentie gezien. Oh, jawel, tussen het 'snel reageren' vakje en het topic. Daar staat nu al weken de advertentie "Haal de Sint in huis met. Holland at Home. Your Dutch online supermarket". lol .. Maar verder kun je Adblock downloaden. Die bannen de meeste reclame van je PC of Mac