Bij jullie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Booey, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Man wat vreselijk irritant, die enorme grote advertenties die iedere keer oppoppen bij het opstarten van deze site. Vervolgens na een aantal muisklikken wéér! Echt ergerlijk. Ik bedoel die grote advertenties die ineens van de onderkant je scherm opschuiven en als je ze weg wilt klikken, ineens nóg groter worden (bijv. Thomas de stoomloco)... Hoe zet ik dat uit? Kost me gigantisch veel internet iedere keer. Ja, hier in het buutenlaan doen ze nog aan max. internet MB.... geen flat.;)

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja inderdaad, heel irritant!

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nou bij het posten van dit nieuwe topic kwam Mike de Ridder ook nog even in het groot voorbij...

4. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg irritant inderdaad, advertenties worden steeds opdringeriger

5. knap

knap Niet meer actief

Ja zat er daar straks ook nog aan te denken van de laatste week ongeveer dat dit gebeurt. Reuze irritant denk dat ze een nieuwe bron van inkomsten gevonden hebben.

Speelgoed in over vloed in elk geval. Idd irritant.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja hier ook....het gekke is dat het op mijn ouwe pc van 10 jaar oud niet doet, en op de nieuwe laptop wel..
    Idd Thomas de trein, en als ik hem weg wil klikken, krijg je toch die pagina. Vind het onderhand behoorlijk irritant.

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik heb daar gelukkig geen last van.

Ik blokkeer al jaren opdringerige advertenties

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Geen last van. Ik heb hier nog nooit een advertentie gezien. Oh, jawel, tussen het 'snel reageren' vakje en het topic.
    Daar staat nu al weken de advertentie "Haal de Sint in huis met. Holland at Home. Your Dutch online supermarket".

lol ..

Maar verder kun je Adblock downloaden. Die bannen de meeste reclame van je PC of Mac :)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nog ongeveer een weekje tanden op elkaar, helaas.. Ik word er ook stapelgek van. :/

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lang leve Google Chrome en Adblock :D

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tot de volgende aan de beurt is

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38