Hey snoopy is direct wonen niet iets? het is wel duur in een keer 2x huur en borg betalen , maar heb gehoord dat je wel snel iets krijgt , ik persoonlijk ga via daar een woning zoeken omdat ik met spoed zoek , ik heb nu tijdelijk werk gevonden voor 3 maanden , het is wel een werk waar ik de hele dag moet staan dat is wel een nadeel , maar het werk is licht
Wat voor werk doe je nu dan? Bij het cwi gaven ze mij ook het advies bij solliciteren aan te geven dat ik 3 maanden wil werken en dus gen contract hoef van 6...ik ben nog steeds zoekende! En sta ingeschreven al bij direct wonen , maar zijn ongelofelijk dure woningen, kan dat nooit betalen joh en dan idd 2 x de huur etc maarja wie weet komen we iets betaalbaars tegen. Ik heb iig een dak boven me hoofd en toch me eigen huisje Ben blij voor jou dat je een baan hebt nu, kan je toch even 3 maanden vooruit en dat huisje komt dan ook wel Succes meid, x
he snoopy sorry voor wat late reactie ik kan die andere baan wel vergeten , ik moet 10 uur per dag staan! t is beetje te zwaar denk ik , moet toch ook beetje aan me zelf denken maar ik heb ook gesolicteerd voor de thuiszorg en ze waren enthousiast en ze zeiden er is zat werk , dus ben daar wel blij mee , ik kan zo weer beginnen met werken wat een opluchting Ja ik ga me bij direct wonen ook inschrijven, eerst wat geld bij elkaar sparen , he snoopy hoe ga je het doen als je 8 maanden ben? ga je ww aanvragen? ik zit daar mee eigenlijk...want zal zeker niet gauw contract krijgen en moet toch 3 maandjes thuis blijven later als ik bevallen enz he geniet van mooie dagen! doei doei
Ik had eerder al een bericht gestuurd, maar zie nu dat het er niet eens staat...Ik ben ook tijdje niet op de site geweest. Querida, hoe is t met je meid??!! 10 uur per dag staan is wel erg veel ja! Ja ik zei volgens mij al een keer eeder dat thuiszorg veel banen heeft op de markt. IK doe nu huishoudelijke hulp bij oudere mensen thuis en dat is heerlijk werk en niet al te zwaar. Als ik 8 maanden ben heb ik waarschijnlijk een ww (zwangerschapsverlofuitkering noemen ze het geloof ik). IK moet het eens navragen. Waar ik wel superblij mee ben is dat ik mijn spullen al heb . Ik had eerder al eens berichten geplaats dat mijn woning zo klein is en dat de kleine bij ons in bed moest misschien, maaaaar we hebben een heeeele mooie commode, kledingkast en een LEDIKANTJE yoehoeeee. Het ledikantje past net in de slaapkamer dus slaapt de kleine lekker in zijn eigen bedje. Heb ook al een Quinny Freestyle kinderwagen compleet met wieg en maxi cosi en later als buggy te gebruiken. Heb dit alles van marktplaats afgehaald en zo goed als nieuw! Ik raad het je aan querida als je het niet al te breed hebt de dingen die je nodig hebt eens op te speuren via marktplaats. Ik heb complete set kinderkamer en completse set babywagen voor alles bij elkaar totaal 200 euro!!!! En geloof me, als je lang genoeg en goed genoeg zoekt vind je iets wat er echt goed uitziet. Dus mensen die mij destijds allemaal tips gaven: ik heb alles wat de baby nodig heeft, dus geen gezeur dat t bij ons in bed moet of dergelijke dingen en ben superblij dat alles past in ons mini woninkje . Bedankt voor de tips toen ! Hoe ver ben je nu querida en hoe gaat t met je buikje en lichamelijk?? Pfff, wat heb ik veel getyped zeg ahahhaha. -x- Ufuk