Wel of niet vliegvakantie boekenkast donderdag?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Donja62, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hai

Ben er net als iedereenhelemaalnaar van! Zoveel onschuldige mensen....we stonden op het punt een vakantie naar zuid Spanje te boeken. Twijfel nu, krijg er een knoop van in m'n maag. Heb normaal geen vliegangst en weet dat het rationeel nergens op slaat. Maar weet niet zo goed dat te doen? Tips?

Liefs

2. rums

rums Niet meer actief

Als je het nu nog niet ziet zitten dan wacht je het toch nog een jaar af. Genoeg mooie plekken hier in Nederland of op reisafstand met de auto.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja wij hebben al maanden terug geboekt en gaan morgen dus vliegen, ik moet zeggen dat ik altijd een beetje een dubbel gevoel bij heb maar nu wel echt zoiets van kunnen we niet lekker thuis blijven, maar daar zet ik me maar overheen.

Als ik nu nog moest boeken denk ik toch ook dat we gewoon gegaan hadden, denk zelf namelijk dat de kans best klein is dat er iets gebeurd. Maar als jij het nu liever niet doet omdat het niet goed voelt zou ik lekker wat anders kiezen, met de auto bijv en dan hier blijven of bijv naar duitsland/frankrijk/italie/oid.

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb persoonlijk nu ook niet zo'n behoefte om te vliegen, terwijl ik ook echt geen vliegangst heb.

5. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    Ik zou niet gaan vliegen. Zou de hele vliegreis in spanning zitten.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Ik zou gewoon boeken hoor, ondanks alles is vliegen een van de veiligste manieren om je te vervoeren. Je kunt ook bij een auto ongeluk omkomen, hoeft niet eens je eigen schuld te zijn, of iemand ziet je niet lopen op straat en rijd je aan.
    Je kunt ook plots neervallen door een hersenbloeding, of hartaanval.

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik zou wel gewoon boeken. Je reis gaat niet in dezelfde richting en in 2,5 uur ben je er.

Deel Deze Pagina