Hoe doe je boodschappen met je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hier zet ik Ruben ook in zijn eigen maxicosi op het uitklapgeval van het peuterzitje. Daar zit een beugeltje op (soort omgekeerde U-vorm zeg maar). Onder je maxi cosi heb je een uitsparing zitten met een stangetje. Die zet ik precies bovenop dat U-geval (snap je me nog ;)), zodat Ruben vast staat met zijn gezicht naar me toe. De kinderwagen neem ik niet mee, die heb ik niet nodig want dat kleine stukje van de auto naar de winkelwagentjes neem ik Ruben mee. Ik parkeer altijd dicht in de buurt van de winkelwagentjes. Dan na de boodschappen eerst Ruben in de auto en dan de boodschappen, en dan gauw het winkelwagentje wegbrengen.

2. Instrument

19 okt 2006
    56
    0
    0
    ik neem haar mee in een draagzak

3. Female

Female Niet meer actief

Ik doe het altijd zo: met de auto naar de winkels, parkeren, baby uit maxicosi en dan in de draagdoek, super handig!
    En dan gewoon een winkelwagentje nemen.
    ik durf de maxicosi ook niet los op de wagen te zetten en vind dit echt een super oplossing!

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Zo doe ik het ook. Heb laatst wel bijna een fles wijn gejat....die lag onder de maxi-cosi :)
    Als ik echt veel boodschappen moet halen doe ik Nadine in de draagzak.....maar het blijft een hele onderneming dat boodschappen doen :(

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    het is inderdaad een super klus om samen boodschappen te doen.
    ik zet de maxi cosi schuin op het wagentje zodat ik de steun van de zijkant vast kan houden.
    en hou dus de hele tijd de maxi cosi vast ben veelste bang dat hij er af glijd.

succes!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik neem een trekkar mee en laad het daar in. ook onder het winkelen en dan bij de kassa uitladen en weer inladen ;)

maar meestal wacht ik tot savonds en dan gaat mijn man mee ;)

7. mamavabiam

8 nov 2007
    64
    0
    0
    Huisvrouw
    Oudeschoot
    hoi!
    Ik bestel mijn eten via internet. Lekker makkelijk, alleen wel thuis zijn als ze bezorgen hihi

Deel Deze Pagina